Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

helikopter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• helikopter

Hallo,

Toen we op de wandel waren op het strand van Oostende, kam er een helikopter voorbij die zeer laag vloog. Ik heb vlug enkele foto's genomen. Graag jullie mening.

Mvg

Danny

Brandpuntsafstand: 170mm
    Scherpstelstand: AF-S
    AF-veldstand: Dichtstbz. onderw.
    Diafragma: F/14
    Sluitertijd: 1/200sec
    Belichtingsstand: Sluitertijdvoorkeuze
    Lichtmeting: Matrixmeting
    Gevoeligheid: ISO 100

Brandpuntsafstand: 200mm
    Fijnafstelling AF:
    Diafragma: F/13

Brandpuntsafstand: 120mm
    Diafragma: F/13
    http://picasaweb.google.com/dendanny65
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000017693594

Re: helikopter

Mooi dat je de beweging in de rotors kan zien !
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

Wat ik eerst wil zeggen is dat ze akelig dicht met hun rotor tegen de rechter kant zitten . En je weet hoe fragile die zijn. Dus een beetje meer plaats langs rechts.
      Pano compo
      Kleuren
      Scherpte
      Maar volgens mij komen ze maar eerst tot hun recht ,groter ,ingekaderd ergens tegen een muur
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Mooie sea-king. Binnenkort gaat het Belgische leger deze vervangen door de NH90 heb ik horen waaien omdat er geen goede wisselstukken voor dit type meer zijn.
        Mooie vluchtshots. De 2de en de 3de zijn erg goed maar de eerste vind ik iets minder scherp. Je hebt de beweging van de rotors niet te veel en ook niet te weinig weer gegeven, perfect dus, erg knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eagle1 Bekijk bericht
          Mooie sea-king. Binnenkort gaat het Belgische leger deze vervangen door de NH90 heb ik horen waaien omdat er geen goede wisselstukken voor dit type meer zijn.
          Mooie vluchtshots. De 2de en de 3de zijn erg goed maar de eerste vind ik iets minder scherp. Je hebt de beweging van de rotors niet te veel en ook niet te weinig weer gegeven, perfect dus, erg knap.
          Heeft met wissestukken niets te maken.
          Ze zijn gewoon versleten door het zware werk dat ze dagdagelijks moeten uitvoeren waardoor het onderhoud te duur uitvalt en er nood is aan moderner matriaal.
          Veiligheid van de piloten en crew komt op de eerste plaats nog voor de slachtoffers.

Ik vind dit een mooie homage aan de mensen die er voor zorgen dat wij ons met een veilig gevoel op het water kunnen begeven (niet alleen op het water) en dat de mensen die zonder gevoel van verantwoordelijkheid hun eigen leven en dat van een ander in gevaar brengen ook worden geholpen, al is dit niet echt de bedoeling. Merci mannen

Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Ze zijn gewoon versleten door het zware werk dat ze dagdagelijks moeten uitvoeren waardoor het onderhoud te duur uitvalt en er nood is aan moderner matriaal.
            Veiligheid van de piloten en crew komt op de eerste plaats nog voor de slachtoffers.
            Tjah, tijd voor modernisering zeker, wel jammer, ik vind de seaking met oranje snuit het teken van de Belgische luchtmacht samen met de F-16

Ik vind dit een mooie homage aan de mensen die er voor zorgen dat wij ons met een veilig gevoel op het water kunnen begeven (niet alleen op het water) en dat de mensen die zonder gevoel van verantwoordelijkheid hun eigen leven en dat van een ander in gevaar brengen ook worden geholpen, al is dit niet echt de bedoeling. Merci mannen
            Robby
            Ik volg helemaal

Comment

Prachtige moment opnamen
              Go with the flow

Comment

Dergelijke foto's zou ik zelfs op http://baha.be/ verwachten!
                Keep up the good work.
                into minimal techno

Comment

Tweede en derde zijn mijn favoriet, de eerste is ook mooi maar te donker (kijk naar het verschil in de blauwe lucht in vergelijking met 2 en3)>

Mooie opnames, heel mooi met die beweging erin!

Comment

Robby
                    Fijn Robby, mijn ouders zouden dit apprecieren
                    Ze zijn inderdaad rat-af die 'bakken'. Binnenkort worden ze pure nostalgie...

Mooie foto's !!
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                    X