Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie in Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Politie in Leuven

Voorbije week ging er in Leuven de Bolognaconferentie door. Een 40-tal Europese ministers van Onderwijs tekenden de grote lijnen uit van het toekomstige hoger onderwijs. Dit gebeuren kon uiteraard rekenen op een goed vertegenwoordigde politiemacht. Hieronder enkele foto's.

Enkele combi's aan het Ladeuzeplein.

Exif:
    Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D80)
    Lens Focal Length: 35,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/1250 sec
    F-Number: F4,2
    ISO: 200
    Compensation: EV -2/6

Het waterkanon werd in de buurt van het Ladeuzeplein ingezet om een groep verhitte demonstranten af te koelen nadat ze nadarhekken naar de politie gooide.

Exif:
    Lens Focal Length: 200,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/200 sec
    F-Number: F5,6

De Bondgenotenlaan werd maandagnamiddag hermetisch afgesloten.

Exif:
    Lens Focal Length: 20,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/1600 sec
    F-Number: F3,8

Graag jullie mening!

Alvast bedankt,

Thomas
    Last edited by Thomas9; 4 mei 2009, 00:26. Reden: derde foto rechtgezet ;)

Re: Politie in Leuven

Persfoto's is het eerste wat me te binnen schiet, en dat die laatste scheef is, maar niet scheef genoeg om artistiek te zijn.

Comment

Ik was al aan het wachten op dergelijke foto's , als gefrustreerde leuvense student die op dat moment zijn camera niet bijhad. Rond de middag stonden 5 volgepakte combis te wachten in de Bondgenotenlaan. Tobback heeft zich goed kunnen uitleven. Leuven politiestad...
      into minimal techno

Comment

Derde foto is recht(er) gezet! Had er niet echt op gelet

Thomas

Comment

Voila zie, is beter.

Comment

Vooreerst vind ik dat je een goede keuze gemaakt hebt voor het zwart-wit. Ten tweede wil ik opmerken dat dit soort fotografie, zeker qua belichting niet zo eenvoudig is.
            De foto's...
            1ste spreekt me niet aan. Ik mis een beetje de agenten die er bij staan. Drie wagens op een rij, that's it.
            2de vind ik de beste van de drie. Er zitten lagen in en een voorgrond, en een doorkijk naar een meespelende achtergrond. De elleboog en de halve agent is misschien jammer, maar 't is niet zo evident om daar een perfect beeld te maken.
            3de zou m.i. beter zijn met meer voorgrond en minder lucht. Het licht is er daar m.i. ook wel wat over.

Comment

Working...
            X