Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koetsier in Chamonix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koetsier in Chamonix

    Een weekje in Chamonix.
    Een foto van een koetsier uit het de alpen. Ik voel dat er vanalles beter kan en moet, kunnen jullie me hierbij helpen? Meer ruimte voor het paard misschien, maar dan werd het beeld veel drukker. laat maar horen.







    gr D


  • #2
    Re: Koetsier in Chamonix

    ......
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 16:47.

    Comment


    • #3
      Re: Koetsier in Chamonix

      Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
      IK had de foto in horizontaal formaat gemaakt, dan had je meer van de koets erop gehad
      Het meest storende element aan deze foto vindt ik echter dat het paard zijn poten niet helemaal zichtbaar zijn - dit had je kunnen vermijden door de camera lager te richten, of op je knie te zakken terwijl je de foto nam

      Inderdaad een meer dan terechte opmerking, had dit ook al gedacht.

      dank je wel

      Comment


      • #4
        Re: Koetsier in Chamonix

        Het probleem is dat je hier heeeeeeeeel veeeeeeel beeld op een kleine sensor wilt persen en dat komt nooit goed.
        Ga je verder af staan dan heb je niet de details van bv de koetsier, die volgens mij zeer fotogeniek is kom je dichter gaat alles er niet op
        Oplossing volgens mij is een foto van de koets in zijn geheel en dan een aparte foto van de koetsier die je dan nog dichter kunt laten komen. Dus als je zulke foto's wilt nemen hou er dan rekening dat je verschillende foto's achtereen moet trekken. Stand auto is dan het meeste aangewezen. Had anders wel een mooie foto geweest. Maar je geeft het al zelf aan dat de foto niet lekker zit.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Koetsier in Chamonix

          Daar kan ik me ook volledig in vinden.

          Als de mogelijkheid zich voordoet deze week, zal ik nog eens proberen.

          Merci

          Comment


          • #6
            Re: Koetsier in Chamonix

            vind het wel een mooi shot hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X