Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een koe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een koe



    Wat vindt je van deze foto?

    plus deze:

    Ik vind het jammer van dat z'n oren er niet volledig op staan

    [MOD]Drie opmerkingen :
    1. Je tweede foto is veel te groot, dus heb ik deze achter een link geplaatst. De langste zijde mag max. 900 pixels lang zijn en het bestand mag max. 400KB groot zijn. Gelieve de nodige aanpassingen te doen.
    2. Je eerste foto is niet zichtbaar. Dit komt omdat de link verkeerd is. Je hebt een link geplaatst naar een webpagina, maar je moet een link plaatsen naar de foto zelf.
    3. Als alle aanpassingen uitgevoerd zijn, mag je eveneens deze tekst verwijderen.

    Mvg,

    Photoclix.[END MOD]
    Last edited by Photoclix; 2 mei 2009, 20:56. Reden: Foto te groot, niet werkende link.

  • #2
    Re: een koe

    Leuk geprobeerd , maar ik toch wel enkele opmerkingen.

    1. Post de foto eens wat groter, dat is makkelijker kijken.
    2. De ogen zijn nogal aan de donkere kant, de meeste vinden dat de ogen scherp en klaar moeten zijn. Ook hier is dat wel nodig.
    3. Ik denk dat de scherpte op de neus zit, dat kan je beter op de ogen plaatsen.
    4. De koe zit nogal krap in het kader en wat veel naar rechts. Geef dat beestje wat meer ruimte.
    5. Vervorming, als je dicht gaat staan met je lens krijgt de koe een grote neus, ook dat is hier het geval. De proporties zijn wat zoek. Behalve als dit de bedoeling was.

    VG Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: een koe

      Foto mag wel wat groter zijn (langste zijde max 900px).
      Leuk camerastandpunt, maar misschien iets te krap bovenaan.
      Bij mij is er ook bijna geen detail meer in de zwarte delen.
      In ieder geval, leuke foto!

      Comment


      • #4
        Re: een koe

        Hoh da lukt nooit hé met die juiste grote, of te wel is het te groot of te wel is het te klein

        Comment


        • #5
          Re: een koe

          Oorspronkelijk geplaatst door Fienn Bekijk bericht
          Hoh da lukt nooit hé met die juiste grote, of te wel is het te groot of te wel is het te klein
          Met BDSizer gaat dat perfect.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment

          Working...
          X