Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Foto's (Stein)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste Foto's (Stein)

    Hallo

    hierbij post ik de eerste foto's die ik genomen heb.
    Ik weet ook niet hoe het komt dat ik opeens 2 kaders heb op de foto's. Waarschijnlijk stond mijn tekst te laag

    Deze is genomen met een Sony H5 die ik van mijn nonkel geleend heb
    Under My Umberella


    Deze zijn genomen op de eerste dag dat ik mijn Nikon D60 (18-55mm lens)
    Pray For Me


    I'm Dancing


    Meer foto's van mij zijn te zien op mijn Devian Art Pagina (zie link in handtekening)

    Stein R.
    Last edited by Snapshot-sr; 1 mei 2009, 16:01.
    Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
    Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
    http://snapshot-sr.deviantart.com/

  • #2
    Re: Eerste Foto's (Stein)

    Goeie compositie die eerste, maar onscherp en ruis (iso1000 ).
    In je tweede heb je goed met scherptediepte gespeeld . Maar dat lettertype dat je gebruikt is bij deze foto toch echt te frivool.
    Je derde heeft teveel scherptediepte en je had mss beter even door de knieën gegaan.


    Groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Eerste Foto's (Stein)

      eerste foto: had nog maar net zijn camera geleend, dus nog niet alles kunnen oefenen. en ik snapte toen nog niets van ISO's. Maar nu let ik er zeker op.

      tweede foto: dank je wel ik ben er zelf ook nog fier op

      Derde foto: inderdaad ik zit nog altijd teveel op eye-level bezig. Onlangs heb ik vids zitten te bekijken met tips (link gevonden op deze site) waarmee ik meer ga opletten op de verschillende hoogtes. en ook op de verdeling van mijn beeld (1/3 of 2/3 en ook lettend op de Points Of Interest)

      Stein R.
      Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
      Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
      http://snapshot-sr.deviantart.com/

      Comment


      • #4
        Re: Eerste Foto's (Stein)

        De eerste zegt me niets en is gewoon een snapshot, de derde zegt me ook niet veel.

        De tweede is wel leuk gedaan.

        Comment


        • #5
          Re: Eerste Foto's (Stein)

          Die tweede is een knappe. Zo te zien was het die dag een redelijk grauwe lucht, maar dat hoort wel bij dit beeld.

          Goed gezien en goed uitgevoerd . Ik volg wel de opmerking ivm handtekening.
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Eerste Foto's (Stein)

            Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
            Die tweede is een knappe. Zo te zien was het die dag een redelijk grauwe lucht, maar dat hoort wel bij dit beeld.

            Goed gezien en goed uitgevoerd . Ik volg wel de opmerking ivm handtekening.
            Dank je. Inderdaad die handtekening is wel storend. Ik heb ze nu wat aangepast.
            Die dag was inderdaad grauw en grijs. Net toen ik op het punt stond te vertrekken begon he te regenen. Dus ik was blij dat mijn auto niet zo ver stond :P

            Het beeldje op het kerkhof was er eentje van een Kindergraf. De persoon die daar ligt was maar 2 jaar oud geworden.

            Ik ben nog volop aan het oefenen. Dus alle tips zijn welkom. Ivm positionering, exposure, aperature, ISO, ...

            Stein R.
            Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
            Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
            http://snapshot-sr.deviantart.com/

            Comment


            • #7
              Re: Eerste Foto's (Stein)

              Je tweede vind ik ook de beste, het beeldje had misschien wel een beetje meer ruimte mogen hebben boven- en onderaan.
              Maar wat me vooral stoort is die tekst die op de drie foto's staat. Totaal overbodig, te opvallend en bijna niet leesbaar door het gekozen lettertype.
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

              Comment

              Working...
              X