Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste Foto's

Graag tips en/of opbouwende kritiek.

Last edited by Poetoucho; 15 november 2011, 00:20.

Re: Eerste Foto's

Hallo,
    Welkom op BD.

2 foto's zijn een tikkeltje te groot, vandaar het gele boordje bovenaan. Max 900 pixels op de langste zijde. Meer uitleg vind je in de sticky

Foto 1 vind ik heel somber, dit wordt nog eens extra benadrukt door de zwarte boord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Hallo,
      Welkom op BD.

2 foto's zijn een tikkeltje te groot, vandaar het gele boordje bovenaan. Max 900 pixels op de langste zijde. Meer uitleg vind je in de sticky

Foto 1 vind ik heel somber, dit wordt nog eens extra benadrukt door de zwarte boord.
      Voila, heb de grootte wat aangepast

Comment

Zeker niet slecht voor de eerste foto's!

1: inderdaad wat somber, en door de keuze van kader denk ik aan zo'n kaartje met 'innige deelneming' erop. Als ik de kader wegdenk zie ik een intrigerend bijna abstract beeld, en de haartjes op de stengels die nog net het licht vangen vind ik wel mooi.

2: onderwerp te centraal, in de verkeerde richting en platgeflitst. Zegt mij persoonlijk dus niets.

3: heel mooi. Spijtig van de wat drukke achtergrond, anders was hij nog veel beter geweest.
        Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
        vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Kleuren foto's
          scherpte en dat maakt al veel goed dat de compo's maar zijn, veel detail
          Kleuren
          Maar zoals gezegd zijn de compo's om het voorzichtig te zeggen, voor verbetering vatbaar

Zw ontbreekt de scherpte van de kleurenversie's
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Bedankt voor de reacties
            Ik voel me vereerd dat jullie m'n foto's een beetje mooi vinden.

Comment

Eerste foto mist wat scherpte en is onderbelicht. Het onderwerp zijn ontluikende bloemen, en da's eigenlijk m.i. helemaal geen somber onderwerp. Tweede vind ik jammer van de harde flits en vooral de achterkant van het beestje. De laatste vind ik wel goed. J ezou er een vierkantje van kunnen maken rond de bloem en dus al het overtollige wegsnijden. Alleen de kern kan ook mooi zijn. De draai die erin zit, heeft m.i. genoeg om een mooie foto van te maken.

Comment

Working...
              X