Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer ;

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste keer ;

    Hoi,
    enkele weken geleden voor 't eerst een echte shoot gehad met twee vrienden.
    Voor hun 'n leuke gelegenheid om eens wat foto's te hebben van hun samen
    & voor mij een goede manier om eens te expirimenteren
    ook zorgden zij voor mijn challenge inzending, waardoor ik nu pas enkele foto's kan tonen van die dag

    Graag wat commentaar/tips .. , want vandaag ga ik normaal gezien weer proberen enkele foto's te trekken van een meisje en het zou dom zijn om fouten opnieuw te maken

    misschien is deze iets te donker .. maar heb nu geen tijd meer om er nog verder mee te knoeien, zal voor morgen zijn


    bij deze is mischien wat raar, zo het onderste van de paraplu.. maarja, iedereen maakt wel eens een fout



  • #2
    Re: Eerste keer ;

    het zou dom zijn om fouten opnieuw te maken
    Uit fouten leer je het meest, en je kan niet verwachten dat je bij je tweede practice shoot al geen fouten meer maakt.

    Ik vind de eerste het leukst, de tweede spreekt me niet aan, daar is vanalles misgegaan, scherpte, kleur, uitgebrande delen, ...

    De eerste is beter maar je bent heel veel detail kwijt in de lichte en donkere delen van je foto. Ik vind de omzetting ook niet mooi, sorry.

    Ik ben benieuwd naar foto's van je volgende shoot!

    Comment


    • #3
      Re: Eerste keer ;

      1: Onder die donkere paraplu zijn je modellen te donker geworden tov de achtergrond. In zo'n situatie zou ik toch inflitsen of werken met een reflectiescherm.
      2: Het grootste probleem is de onscherpte, je hebt hier 1/15s gebruikt en dat is te lang om uit de hand te schieten. Je zit hier ook met stevig overbelichte delen daar moet je toch wat op letten.


      Groeten
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Eerste keer ;

        Hier zijn dan de foto's van vandaag
        Deze keer veel beter weersomstandigheden


        Last edited by Photoclix; 2 mei 2009, 07:02. Reden: Teveel foto's

        Comment


        • #5
          Re: Eerste keer ;

          De eerste zegt me niets, sorry, is ook wat groen.
          De tweede is een mooie ZW omzetting, en een leuke pose al zou ik proberen zorgen dat haar hoofd niet samenvalt met de horizon door een ander standpunt in te nemen. En misschien dezelfde pose eens in de richting van de fotograaf?

          Comment


          • #6
            Re: Eerste keer ;

            Ik vindt dat je een beetje te serieus, te braaf, zonder durf foto's maakt. De moddelen doen hun best en jij maakt foto's niet meer maar ook niet minder. Meng u mee in het gebeuren wordt één geheel, interaktie. Je moet u laten gaan dan worden de modellen ook spontaner.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Eerste keer ;

              [MOD]Annelien,

              Als je nieuwe foto's post, open je best een nieuwe topic. Nu had je 1 foto teveel staan in deze topic en die heb ik net verwijderd.
              Houd er ook rekening mee, dat je een reeds geposte foto, niet meer in een andere topic mag gebruiken (het zogenaamde dubbelposten).

              Mvg,

              Photoclix[END MOD]
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

              Comment

              Working...
              X