Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto's op Belgium Digital

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto's op Belgium Digital

Heb een aantal beestjes getrokken

Last edited by VinceZStyle; 27 april 2009, 10:14.

Re: Eerste foto's op Belgium Digital

Welkom ! Eerst sticky effe lezen ivm de forumregels. Max. 3 foto's per topic. Maak vlug een keuze want anders gaat de moderator het voor jou doen en dat zou zonde zijn

Slu !

Tjerri

Comment

zijn dat macro's? Dat lijkt me eerder met de telelens gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        zijn dat macro's? Dat lijkt me eerder met de telelens gedaan.
        sorry had me vergist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
          Welkom ! Eerst sticky effe lezen ivm de forumregels. Max. 3 foto's per topic. Maak vlug een keuze want anders gaat de moderator het voor jou doen en dat zou zonde zijn

Slu !

Tjerri
          bedankt

Comment

'k word er niet bepaald wild van, maar ja, 't kan niet van de eerste keer National Geographic-materiaal zijn
            Mijn persoonlijke mening:
            1) foto is wat flets, zou wat meer contrast met de achtergond willen zien. Qua compositie zie ik niet het nut van de leegte (boven en rechts). Misschien een ander standpunt kiezen en volop voor het bovenste deel van de plant gaan.
            2) ok, de achterkant van 2 eenden... Je hebt gespeeld met scherpte en onscherpte, maar voor de rest vind ik er weinig aan. Waarom heb je niet gefotografeerd in 'landscape'?
            3) verdienstelijke poging, maar een storende achtergrond die alles om zeep helpt. Een iets ander standpunt had kunnen helpen, een wortel om het andere geitje weg te lokken ook 't staat er ook ni bepaald met z'n schoonste kant op
            Last edited by Sam Jae; 27 april 2009, 10:48.

Comment

Da's niet onaardig voor een eerste poging hier op BD: leuke oefeningen op het gebruik van een beperkte scherptediepte (DoF). Zoals Control-Z zegt zijn deze met de tele gemaakt (55-250 IS als ik me niet vergis) op 250mm.
              Content van je 50D?
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Da's niet onaardig voor een eerste poging hier op BD: leuke oefeningen op het gebruik van een beperkte scherptediepte (DoF). Zoals Control-Z zegt zijn deze met de tele gemaakt (55-250 IS als ik me niet vergis) op 250mm.
                Content van je 50D?
                ja
                met de nieuwe 50D getrokken.
                ik wil ook nog ff zeggen dat ik niets bewerkt heb aan deze foto's

Comment

Working...
                X