Kan deze smaken of niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijmerend...
Collapse
X
-
-
Re: Mijmerend...
Mijmerend...., en even wachten tot de fotograaf het knopje heeft ingedrukt.
Vind dit een mooie foto, wat de verdere commentaren ook mogen zijn.
De pose is goed, maar door meer te oefenen komt er meer ongedwongeheid, wat de rust van de foto alleen maar ten goede zal komen.
De kleuren zijn mooi, de inval van de schaduw accentueerd het contrast.
Ik vind zulke foto's de moeite om te bekijken, wars van al gekunstelde en bewerkte stukken.
Ik zie hier ook de fotograaf.
Hij koesterd zijn toestel, maar nog meer het onderwerp.
Mooi toch...!
-
Oorspronkelijk geplaatst door celestinus Bekijk berichtMijmerend...., en even wachten tot de fotograaf het knopje heeft ingedrukt.
De pose is goed, maar door meer te oefenen komt er meer ongedwongeheid, wat de rust van de foto alleen maar ten goede zal komen.
Ik vind zulke foto's de moeite om te bekijken, wars van al gekunstelde en bewerkte stukken.
Mooi toch...!
volledig mee eens
lichtinval en schaduwenmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door celestinus Bekijk berichtMijmerend...., en even wachten tot de fotograaf het knopje heeft ingedrukt.
Mooi toch...!
Het was niet echt een pose, het was meer een momentopname, vond het wel iets hebben op dat moment. Was eigenlijk iets totaal anders aan het fotograferen.
Oorspronkelijk geplaatst door celestinus Bekijk berichtHij koesterd zijn toestel, maar nog meer het onderwerp.
Beau sont les rêves qui se baladent entre l'ombre et la lumière
Comment
-
Comment