Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goed zo of....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goed zo of....

    kben een beginner , maar kan wel wat hebben, dus shoot

    iedere tip is welkom

  • #2
    Re: goed zo of....

    Leuk idee, maar voor mij... te veel foto's, en klein. Ik weet niet welk formaat je voor ogen hebt, maar, als dit op een 13-13 komt, hou je m.i. te weinig over.
    De spiegeling vind ik leuk gevonden, maar ze stoort m.i. meer dan dat ze meerwaarde geeft.
    Ik zou ook de kleine foto's net iets meer ruimte geven. Niet te ver in de hoeken gaan, want hou er rekening mee dat je bij afdruk vaak nog een stukje van je foto verliest.
    Let ook op de kleur en het licht. Op de grote foto heeft hij een grijs hemd aan en op de andere een wit.

    Comment


    • #3
      Re: goed zo of....

      Ik volg hier FestinaLente.

      Te kleine foto's en inderdaad opletten als je te dicht bij het kader komt.
      Voor zover ik kan oordelen op de kleine fotos : nogal wat schaduwen op het gezicht.

      Ik was zelf ook in Oostende vorige zondag (vroeg in de morgen) om foto's te nemen van m'n dochter.
      Tip : zo vroeg mogelijk > weinig volk en mooiere kleuren.
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: goed zo of....

        iedee is leuk maar de uitvoering niet zo geslaagd.
        je ziet te veel dat de foto's erin zij geplakt en wat je door met het zand te gaan shoppen alleen maar opvallender hebt gemaakt
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: goed zo of....

          dank u voor de reacties,
          de bedoeling WAS om deze foto 20-20 af te laten drukken.
          Moet dus weer volop aan de bak! kzal de tips en kritieken zeker
          meenemen naar volgende foto's. Al doende leert men zeker?
          groeten

          Comment

          Working...
          X