Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vond het compo niet echt goed.
en omdat het hier gezellig is
Robby
Robby,
Wat vind je dan verkeerd aan de compo ?
Ik volg hier hoor, de foto heeft echt een heerlijke kleur. Het enige dat ik zou kunnen opmerken is dat de voorste bloemen iets te veel verdwijnen in de achtergrond. Maar omdat de achtergrond eigenlijk bestaat uit dezelfde soort bloemen van dezelfde kleur, vraag ik me af of dit te verhelpen was.
Als iemand een tip heeft hieromtrent... graag dan.
Mooie plaat verder, robby.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Ik volg hier hoor, de foto heeft echt een heerlijke kleur. Het enige dat ik zou kunnen opmerken is dat de voorste bloemen iets te veel verdwijnen in de achtergrond. Maar omdat de achtergrond eigenlijk bestaat uit dezelfde soort bloemen van dezelfde kleur, vraag ik me af of dit te verhelpen was.
Als iemand een tip heeft hieromtrent... graag dan.
Mooie plaat verder, robby.
Het was mij niet om de tulpen te doen maar uitsluitend om de kleur. Ik wou indruk maken met de kleur, zoals ze op mij indruk heeft gemaakt, zodanig dat feitelijk het compo er niet toe deed. Als het ware oogverblinding.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment