Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

teenagers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • teenagers



    f=5
    st: 1/500
    iso:100

  • #2
    Re: teenagers

    Ik kan de compositie wel smaken, maar er is iets te veel lucht vind ik.
    Ook een beetje groter posten graag, dat beoordeelt gemakkelijker.

    Comment


    • #3
      Re: teenagers




      groter gepost nu

      Comment


      • #4
        Re: teenagers

        Dat is al beter om te bekijken zie.
        Ik blijf bij mijn eerdere opmerkingen: goede compositie maar er mag wat lucht af. En bij nader inzien een heel stuk. Je zou hem kunnen croppen tot je een vierkant formaat overhoudt, dan wordt volgens mij de compositie nog beter.

        Comment


        • #5
          Re: teenagers

          voila, nu gecropt
          ik vind hem nu ook beter

          Comment


          • #6
            Re: teenagers

            Serieuse vooruitgang tegenover "puberende meisjes"
            Teveel lucht voor mij Ja en Nee.
            Hoe kleiner de foto hoe meer de lucht teveel is, hoe groter de foto's, hoe meer evenwicht er komt voor mij.
            De grote luchtpartij geeft mij het gevoel in wat een grote wereld dit prille geluk leeft.
            De spoorweg geeft mij het gevaar dat er loert in die grote wereld. Nergens is hier een trein te bespeuren maar het gevaar zie en hoor je niet afkomen. De trein is daar voor ze het beseffen en het te laat is. Een beetje verder is er een station waar ze in alle veiligheid op de trein kunnen stappen die hun verder in het leven brengt.
            Dat alles zal wel niet de bedoeling zijn geweest van de foto maar dat is wat deze foto bij mij oproept.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: teenagers

              Mooie versie, die vierkante.
              Kijk eens naar die lijn die je kan trekken van de linkse dichtsbijzijnde lantaarnpaal naar de rechtse dichtsbijzijnde lantaarnpaal, en de hoofden van de meisjes die daar paralel mee lopen, mooi toch, die compositie?

              Comment


              • #8
                Re: teenagers

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Mooie versie, die vierkante.
                Kijk eens naar die lijn die je kan trekken van de linkse dichtsbijzijnde lantaarnpaal naar de rechtse dichtsbijzijnde lantaarnpaal, en de hoofden van de meisjes die daar paralel mee lopen, mooi toch, die compositie?
                kan mij hier enkel bij aansluiten

                Comment


                • #9
                  Re: teenagers

                  De laatste is inderdaad een grote vooruitgang....en zeer natuurlijke houding van de twee teens!
                  Ik ben zo vrij geweest om voor mezelf de verlichtingspalen te verwijderen, dat ziet er voor mij minder storend uit....smaken en kleuren verschillen nu eenmaal.

                  Comment

                  Working...
                  X