Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New york Taxi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • New york Taxi

    bewerkt met wat grain etc ...

    Last edited by B-Minus; 14 april 2009, 18:47.
    http://www.vroegerwasallesbeter.be

  • #2
    Re: New york Taxi

    De compo vind ik zo slecht nog niet hoewel de taxi het beeld eigenlijk uit rijdt, maar de ruis is not my cup of tea. Overdone... en ik vind niet dat het een meerwaarde geeft aan de foto.

    Ik hou persoonlijk ook meer van een volledige ZW-foto of een volledige kleurenfoto.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: New york Taxi

      Akkoord met Photoclix.
      zelfde mening hier.

      Comment


      • #4
        Re: New york Taxi

        proficiat met je verjaardag vandaag
        nu even terug komen op je foto
        ik denk als die grain had weggelaten deze foto met gele taxi veel beter was geweest zelfs de reclame op z'n dak mocht in kleur nu hangt het ergens op straat en hoort het nergens bij.voor de rest vind ik hem wel geslaagt zo met die hoge gebouwen erbij.
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: New york Taxi

          Ga volledig met lilybie mee.
          The first blow fells not the tree!

          Comment


          • #6
            Re: New york Taxi

            Kleur of zwart/wit met korrel... nu is 't een beetje vis noch vlees. Compo met diepte, maar zat er niet meer in, in de spiegeling van de gebouwen ?

            Comment


            • #7
              Re: New york Taxi

              Zou er bovenaan ook een stuk afhalen zodat die lichte lucht niet zo domineert. Meeste andere is al gezegd...
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

              Comment

              Working...
              X