Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
kvind toch wel een specialleke, alhoewel m.i. de compo niet veel zaaks is
mooie omzetting en belichting, iets trekt mij terug naar die foto daarom is hij voor mij goed
kvind toch wel een specialleke, alhoewel m.i. de compo niet veel zaaks is
mooie omzetting en belichting, iets trekt mij terug naar die foto daarom is hij voor mij goed
Mij lijkt het dat ze gewoon voor de ingang staan te spelen en dan vind ik het wat jammer dat je de foto van achter de groep genomen hebt.
Als het hem echt om die man in het midden te doen was, dan had ik hem meer in close-up genomen denk ik. Dat bijna enkel hij op de foto stond. Nu komt hij niet echt goed uit vind ik.
m.i. niet croppen of misschien de dame met de rolstoel eraf en de 2 mannen met de petjes behouden, ik vind hem goed zoals ie is, de foto spreekt!
post hieronder eens een crop naar uw goesting, dat mag en je zal vlug weten of het beter is
m.i. niet croppen of misschien de dame met de rolstoel eraf en de 2 mannen met de petjes behouden, ik vind hem goed zoals ie is, de foto spreekt!
post hieronder eens een crop naar uw goesting, dat mag en je zal vlug weten of het beter is
Comment