Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginnersfoto portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beginnersfoto portret

    [IMG][/IMG]
    Laat maar weten wat jullie er van vinden

  • #2
    Re: beginnersfoto portret

    Het is een familiekiekje he.

    Wat ik toch zeker zou proberen :
    - Andere achtergrond (een effen muur kan al voldoende zijn), momenteel is je achtergrond veel te druk.
    - Als je dan toch geen effen achtergrond hebt, draai dan het diafragma naar het laagste getal en probeer op die manier de achtergrond zoveel mogelijk te vervagen.
    Beide opmerkingen ivm achtergrond zorgen ervoor dat je onderwerp meer op de voorgrond zal treden.

    - De kleuren lijken in orde.
    - Voor wat betreft de belichting is het licht precies iets te hard op haar gezicht, heb je rechtstreeks naar haar toe geflits ? Was het een on-camera flits of een dedicated flits ?
    Let wel, ik ben zelf nog maar een beginner voor wat betreft portret-fotografie, misschien dat anderen hier mee commentaar op kunnen geven ?
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: beginnersfoto portret

      Ze was op dat moment opgemaakt op een demonstratie .

      En camera gegevens zijn :
      Camera Model: Canon (Canon EOS 1000D)
      Lens Focal Length: 55,00 mm (Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS)
      Shutter Speed: 1/60 sec
      F-Number: F5,6
      ISO: 400
      Compensation: EV 0/1
      en met vaste flits

      Comment


      • #4
        Re: beginnersfoto portret