Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
1 en 3 niet, sorry, belichtingsprobleem, tegen licht heb je geen detail meer op de donkere oppervlakken, in de tweede foto valt dat dan weer mee, maar daar storen de afgetopte bomen weer.
Best wel een interessant onderwerp om te proberen op een deftige manier in beeld te brengen (een uitdaging dus), ik denk dat inflitsen had kunnen helpen hier, maar dat is met een powershot wat moeilijker te verwezenlijken, vrees ik, omdat die flits niet ver genoeg draagt.
Hoewel het niet mijn opname is denk ik toch aan Monica te kunnen antwoorden dat ik vermoed dat het één van de onderwerpen (kunstwerken) is die momenteel op het plein voor de kerk staan in Opdorp. Of het echt zo is??
Comment