Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerpen

    Eindelijk heb ik eens wat meer aandacht besteed aan de nabewerking van mijn foto's.
    Ik ben niet zeker of ik het allemaal wel goed gedaan heb, dus had ik graag wat tips of opmerkingen gehad waar ik zeker op moet letten.
    Alvast bedankt.



    De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

  • #2
    Re: Antwerpen

    1e is een goeie. Misschien wat meer contrast in de gebouwen, nu lijken ze precies wat flets.. Misschien ook de rechterkant er afknippen, tot net naast je naam of zelfs net iets verder.
    De 2e is voor mij veel te druk...
    No rules. Great shots.
    -
    Online

    Comment


    • #3
      Re: Antwerpen

      2 foto Ik mis hier de straat. Nu weet ik niet goed op welk niveau ik mij bevind. Er zit geen logisch perspektief in wat voor mij het kijken niet aagenaam maakt

      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Antwerpen

        1 heel mooi zou er niks aan veranderen. Misschien een tikje meer contrast zoals Glenn zei.
        Voor de tweede volg ik Robby weet dat dit gevaarlijk is maar hij heeft gelijk
        Sony A300 18-70 kitlens, Sigma 70-300 APO DG Macro

        Gezocht Macro lens tegen een schappelijk prijsje. Ook tamron 17-50 f2.8.

        Comment


        • #5
          Re: Antwerpen

          ik vind beide heel mooi, zeker het standpunt van de tweede.....je oog wordt letterlijk naar de toren "gezogen"
          in de eerste stoort mij de scheve paal, maar dat is nu eenmaal de realiteit in de foto...
          groetjes aline
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: Antwerpen

            tweede leuk standpunt en de eerste een mooi overzichtje.
            goed werk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Antwerpen

              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              2 foto Ik mis hier de straat. Nu weet ik niet goed op welk niveau ik mij bevind. Er zit geen logisch perspektief in wat voor mij het kijken niet aagenaam maakt

              Robby
              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              tweede leuk standpunt en de eerste een mooi overzichtje.
              goed werk.
              grt,bouk.
              Zo zie je maar dat meningen inderdaad erg kunnen verschillen.
              Ik denk dat net doordat de straat er niet bij staat, dat je een interessant zicht op de kathedraal krijgt.
              Ik had verder achteruit kunnen gaan maar dan heb je het benauwende effect van het smalle straatje en de hoogte van de kathedraal niet meer, en dan staan er ook te veel storende elementen op. (reclameborden, verkeersborden, mensen, enz...)

              Toch bedankt voor de commentaren.
              Grt, Koen.
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

              Comment


              • #8
                Re: Antwerpen

                Zowel één en twee erg knappe foto's!
                Interessant standpunt bij de tweede en allebei mooie bewerking!
                Doe zo voort, het loont de moeite!
                Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Antwerpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                  Ik had verder achteruit kunnen gaan maar dan heb je het benauwende effect van het smalle straatje en de hoogte van de kathedraal niet meer,
                  Toch bedankt voor de commentaren.
                  Grt, Koen.
                  of je kan ook een setje van 2 of 3 foto's pakken en hiervan een panorama maken. Veel mensen denken dat panorama's enkel werken van links naar rechts. Al eens geprobeerd van boven naar onder? Je zal verrast zijn van het resultaat.

                  grt,
                  Raf
                  Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Antwerpen

                    Ik had exact dezelfde foto als jij hebt op 2, helaas stond die op een externe hardeschijf die is stuk gegaan waar ik nog geen volledige backup van had. Grappig wel

                    Comment


                    • #11
                      Re: Antwerpen

                      1 is voor mij top beetje contrast misschien
                      mvg Wilfried

                      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                      Comment

                      Working...
                      X