Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Tja, die onderste kijkt toch maar raar. Ik ben er niet zeker van als die aan het genieten was . Ik zal mijn vrouw haar ogen ook eens in de gaten houden
Anders wel een leuke plaat...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Tja, die onderste kijkt toch maar raar. Ik ben er niet zeker van als die aan het genieten was . Ik zal mijn vrouw haar ogen ook eens in de gaten houden
Anders wel een leuke plaat...
Jong Jong hier hoort ge toch wa zenne...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Och...echt waar?
Met alle respect voor de TS (die weet dit waarschijnlijk ook niet) en de mooie foto, maar ik krijg hier dan wel een heel naar gevoel bij.
Zijn er nog meer dieren waar je bij uitmoet kijken als je flitst Bouk? Geldt dit zowiezo voor alle amfibieen?
Zijn er nog meer dieren waar je bij uit moet kijken als je flitst Bouk? Geldt dit zowiezo voor alle amfibieen?
Zou ik ook wel willen weten. Mooie plaatjes schieten graag, maar niet ten koste van...
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Hoi,
Bedoelen jullie dat die onderste pad blind is geworden door de flash ? Dat kan ik moeilijk geloven, maar aan de andere kant leven die beesten toch meestal in donkere vochtige plaatsen. Dus ze zullen wel heel gevoelige ogen hebben. Maar als een flash hen voorgoed blind kan maken , daar heb ik wel mijn twijfels over.
Onze bioloog zal het ons moeten uitleggen vrees ik.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment