Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dame met sieraad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dame met sieraad

Deze dame fotografeerde ik (nadat ik toestemming aan haar vroeg natuurlijk) met een prachtig sieraad om haar hals. Het sieraad was handgemaakt en uniek in zijn soort. Het leuke was dat de kleding van de dame prachtig kleurde bij het sieraad dat zij zojuist had gekocht. Zij was duidelijk erg blij met haar nieuwste aanwinst.

Ben benieuwd naar jullie reacties/kritieken.

Groetjes Necer27
    Last edited by Robert27; 6 april 2009, 17:59. Reden: Foto vergeten bij te voegen

Re: Dame met sieraad

Hier is nog werk aan de winkel.
    Kleuren veel te verzadigd.
    Onscherp. Sluitersnelheid hoog genoeg nemen en zorgvuldig focussen.
    Achtergrond heel rommelig. Dame voor een muur zetten en in de camera laten kijken.

Comment

Ik heb je exif bekeken en dit is om problemen vragen.
      1/30 sec
      iso 1100
      volgens mij was het pikdonker in deze zaal.
      1/30 zonder statief zonder beweginsonscherpte is quasi onmogelijk of je moet al een heel straffe zijn.
      Soms zijn er momenten dat je moet zeggen hier gaat het niet meer. Op een moment moet je gaan bijlichten.
      En hier is dit het geval naar mijn mening.
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Idd, veel te onscherp, geen licht in de ogen, geen interactie met het onderwerp, kleuren zitten fout.

Volgende keer beter!

Comment

helaas mag je per dag maar één topic openen dit was je tweede, misschien wat laat , maar ik ga hem toch nog voor een dagje dicht zetten.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
          X