Hoi,
na een avondje pokeren waarbij de jokers werkloos op tafel bleven liggen
kwam ik op het idee om er eens iets te proberen mee aanvangen, of het resultaat
mag gezien zijn laat ik aan jullie over, het is mss een beetje kinderachtig...
Het was mij vooral te doen om een zwartwit foto met bepaalde elementen in kleur en dit dus eens te kunnen oefenen. Ook had ik nog nooit met Bordermaker een kadertje rond een foto proberen zetten. Dus het was vooral een oefening.Wat mij nu wel opvalt is dat ik voor de 1ste rode kader bijna exact hetzelfde kleur als in de speelkaarten gevonden gevonden had en dat dit na opslag precies niet helemaal hetzelfde gebeleven is... Ook heb ik een poging gedaan om de goede raad inzake het formaat van de foto
van Robby op te volgen en ik denk dat dit ook gelukt is...
Mvg,
Sven
na een avondje pokeren waarbij de jokers werkloos op tafel bleven liggen
kwam ik op het idee om er eens iets te proberen mee aanvangen, of het resultaat
mag gezien zijn laat ik aan jullie over, het is mss een beetje kinderachtig...

Het was mij vooral te doen om een zwartwit foto met bepaalde elementen in kleur en dit dus eens te kunnen oefenen. Ook had ik nog nooit met Bordermaker een kadertje rond een foto proberen zetten. Dus het was vooral een oefening.Wat mij nu wel opvalt is dat ik voor de 1ste rode kader bijna exact hetzelfde kleur als in de speelkaarten gevonden gevonden had en dat dit na opslag precies niet helemaal hetzelfde gebeleven is... Ook heb ik een poging gedaan om de goede raad inzake het formaat van de foto
van Robby op te volgen en ik denk dat dit ook gelukt is...

Mvg,
Sven

Comment