Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hier een nieuwe foto genomen in Wijndaele. Graag jullie reactie.
Robin
Photographers deal in things which are continually vanishing and when they have vanished there is no contrivance on earth which can make them come back again.
Goeie... lijnen gebruikt, voorgrond, diepte, 't zonnetje staat goed... ik zou er alleen een paar cm bovenaan afdoen. Voor mij kijkt hij dan nog lekkerder. Niet om een perfecte vlakverdeling te hebben, maar gewoon, omdat er m.i. nu ietwat teveel lucht aan zit.
Het is zeker niet mis maar ik mis een beetje scherpte in de diepte , maar dit komt mss
door het nevelig weer. (ik had hem misschien ook wat rechter getrokken)
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Goeie... lijnen gebruikt, voorgrond, diepte, 't zonnetje staat goed... ik zou er alleen een paar cm bovenaan afdoen. Voor mij kijkt hij dan nog lekkerder. Niet om een perfecte vlakverdeling te hebben, maar gewoon, omdat er m.i. nu ietwat teveel lucht aan zit.
Ik ga volledig akkoord maar de saturatie is iets te fel naar mijn mening.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Persoonlijk vind ik hem veel te licht en te weinig contrast.
Vind dat nu het effect van de zonsopgang weg is met een uitgebrande lichte plek.
Sorry is maar mijn bescheiden menig. Moet het zelf ook nog leren.
Sony A300 18-70 kitlens, Sigma 70-300 APO DG Macro
Gezocht Macro lens tegen een schappelijk prijsje. Ook tamron 17-50 f2.8.
Comment