Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communiekaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Communiekaartjes

Hoi BD'ers!

Lange tijd geleden dat ik hier nog een foto plaatste, maar nu heb ik jullie ongezouten mening opnieuw nodig :] Voor een neefje mocht ik zijn communiefoto's nemen. Ik heb drie verschillende 'kaartjes' gemaakt en ik had graag geweten welk van de drie jullie het best vinden. Of helemaal niets vinden, of wat ik beter kan doen...

Alvast bedankt!
    Lisa
    Canon EOS 400D - Basiskit

http://setyourheadonfire.deviantart.com/

Re: Communiekaartjes

Voor mij (!) absoluut de eerste: een klein beetje stoere bink die kijkt naar "zijn verleden". Eenvoudige compo doet me meer dan het gespring in de tweede en de ietwat onnatuurlijke houding in de derde waar je ook nog een stuk van de broek knipte.
    'k Had zijn naam toch een halve centimeter verder van de bovenkant laten beginnen. En de slagschaduwen wegpoetsen?
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Voor mij ook de eerste.
      Misschien de kleine foto's wat meer laten uitkomen door een schaduw of een kader rond elke kleine foto.
      Verder voor mij ok.
      Wat glas en een D600

Comment

Ik vind de eerste ook het beste.
        De foto's aan de zijkant zouden het inderdaad goed doen met een schaduwke
        Mvg,
        Loes_M

Comment

Ze zijn alle drie tof gemaakt. De jongeman staat er telkens prima op, en zijn activiteiten ook. Ik zou wel de kleine fotootjes omkaderen, en alle foto's wat punch geven.
          Het oogt allemaal wat "flets". Op afdruk kan het wel meevallen, maar zeker niet naar Hema gaan dan, want dan worden ze nog fletser.

Comment

Bedankt voor de positieve reacties!
            Kadertjes staan idd mooier :]

Lisa
            Canon EOS 400D - Basiskit

http://setyourheadonfire.deviantart.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Ze zijn alle drie tof gemaakt. De jongeman staat er telkens prima op, en zijn activiteiten ook. Ik zou wel de kleine fotootjes omkaderen, en alle foto's wat punch geven.
              Het oogt allemaal wat "flets". Op afdruk kan het wel meevallen, maar zeker niet naar Hema gaan dan, want dan worden ze nog fletser.
              Ga mee
              In de middelste waar hij omhoog springt klopt er iets niet met de schaduwen.
              Die kun je nooit niet bekomen als hij springt of hij moet rakelings voor de witte muur ,waar de schaduw opvalt, springen.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
              X