Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooi shot, toch even wat vraagjes.
hoe komt het licht van twee kanten en waarom een F32?
grt,bouk.
met een groter diafragma stond alles er niet scherp op, de bovenste knop (die iets meer naar achter staat) vind ik nu al op het randje.
het licht komt van boven, maar ik denk dat het de indruk geeft dat het van twee kanten komt door de pluizige zijkantjes, ik heb daar ook geen andere verklaring voor.
bedankt voor de reactie!
Peter
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
fantastisch al die positieve reacties.
maar ik blijf met mijn voeten op de grond!
zou deze foto goed genoeg zijn om hier op BD tussen de grote jongens te staan?
hoe lang kan men hier eigenlijk posten in het beginnershoekje.
niet dat ik mij al te goed voel nu dat ik één goede foto heb! (dus ik plaats mijn eventuele volgende werken nog hier)
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
Ik heb deze in portret gezet en vind het compo dan meer in evenwicht.
Angenaam scherp om naar te kijken.
Ik heb 1 vraag of opmerking, Ik hoop dat je deze niet hebt afgesneden om dan binnenhuis te fotograferen. Dit is het voedsel van vele dieren in deze barre tijden van de winter. Je mag de natuur naar je hand zetten, maar dan zonder deze te vernietigen.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik heb deze in portret gezet en vind het compo dan meer in evenwicht.
Angenaam scherp om naar te kijken.
Ik heb 1 vraag of opmerking, Ik hoop dat je deze niet hebt afgesneden om dan binnenhuis te fotograferen. Dit is het voedsel van vele dieren in deze barre tijden van de winter. Je mag de natuur naar je hand zetten, maar dan zonder deze te vernietigen.
Robby
heb er een zwarte doek laten achter houden,
beetje bijgelicht met zaklamp, vandaar die zacht gele kleur denk ik. (is in de avond gemaakt gisteren).
niet afgesneden dus!
ik moet toch even kwijt dat ik vele verhalen hoor ivm natuurfotografie (insecten in ijskast, vogels vastplakken,....). ik weet niet of dat allemaal waar is, maar dat vind ik echt niet door de beugel kunnen...
heb er een zwarte doek laten achter houden,
beetje bijgelicht met zaklamp, vandaar die zacht gele kleur denk ik. (is in de avond gemaakt gisteren).
niet afgesneden dus!
ik moet toch even kwijt dat ik vele verhalen hoor ivm natuurfotografie (insecten in ijskast, vogels vastplakken,....). ik weet niet of dat allemaal waar is, maar dat vind ik echt niet door de beugel kunnen...
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment