Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie kleuren, maar ik mis wel een soort van bij onderwerp op je platen, de kleuren alleen en dat klein bolletje zon doen het niet echt voor mij, ook de grote zwarte strook onderaan geven geen meerwaarde aan de plaat
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Beetje meer licht, zodat je detail in de voorgrond krijgt, zou de foto's m.i. ten goede komen. Mooie kleurtjes, en verder sluit ik me dus aan bij renzowoef.
De mooie kleuren heb je al. Zoek nu een onderwerp, wellicht in silhouet, om je foto meer uitstraling te geven. Plaats het niet pal in het midden maar zoek (dit is geen wet!) naar de gulden snede.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment