Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jammer van het gras op de voorgrond. En F32 is gewoon veel te veel; hierdoor is ALLES haarscherp. Beter was om bvb. F5 ofzo te nemen en scherp te stellen op de koe. Hierdoor was het gras op de voorgrond blurry geweest en de achtergrond had ook niet zo dominant aanwezig geweest.
Volgende keer iig een klein stapje naar links, dan had de stier geen streepje door zijn hoofd gehad. F32 is iid wel wat veel F8 -F10 was wel mooier geweest , dan had je iig de voorgrond niet scherp gehad. wat mijn voorganger al zei , zelfs F5 was hier voldoende geweest omdat je object dwars in de foto staat, hierdoor hoeft de DOF niet zo diep te zijn.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Is dit een koe?? En waar is deze foto getrokken want ik zie ook geen omheining zoals zij naar u kijkt, en met dat wat lijkt dat t toch een stier is ..
zou ik mij ook stiekem achter dat gras verstoppen
Het meeste is verder al gezegd he
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment