Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
sorry mensen, ik vind deze foto eigenlijk niet mooi wegens te licht, niet scherp en te weinig "vulling" ... ik bedoel dat er buiten het takje niets te zien is ...
Bedankt voor de reacties, ik vind het zelf ook ne mooie anders had ik hem niet gepost
@ dettie: Negatieve commentaar is ook welkom, er staat idd niet veel op. Deze foto is een stilleven en die bestaan uit eenvoud. De tak met zijn weerspiegeling in een zeer diepe omgeving die je niet ziet maar wel kan vermoeden dat ze er is. Zonder de bodem van het meer zou er idd helemaal niets aan zijn.
Is de foto onscherp?
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
inderdaad, als iemand een foto niet mooi acht dan mag hij dat zeggen, liefst met wat uitleg waarom, wat ik ook gedaan heb ... in een museum vinden ook niet alle bezoekers hetzelfde schilderij mooi ... ik vind hem nog steeds niet mooi omdat het beeld me niets zegt en ik hem veeel te licht vind ...
Je zag een simpel gegeven met een fijne spiegeling en legde dat goed vast.
Er zijn er die mindere foto's in Showcase zetten met als enige reden "om veel commentaar te krijgen".
Het siert je dat je bescheiden in de beginnershoek blijft met een toch knap beeld. En dus krijg je ook hier nogal wat commentaren terug .
Je liet voldoende ruimte om eens een andere crop uit te testen voor jezelf en om te zien of het beter of slechter wordt.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment