Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eens zoran

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nog eens zoran

Vandaag nog maar eens zoran mee genomen voor foto's omdat die dat graag doet onder de foto's staat een link waar hij groter te zien is. tips zijn welkom. sommige wat donkerder maar nie veel zon

Last edited by kronardswaldje; 13 maart 2009, 20:39.

Re: Nog eens zoran

onze zoran,al wat beter zo lager tegen de grond,maar je heb 1 foto teveel staan
    mag er maar max 3 zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      onze zoran,al wat beter zo lager tegen de grond,maar je heb 1 foto teveel staan
      mag er maar max 3 zetten
      1 verwijderd

Comment

Aha ons supermodel is terug.
        Hij doet het weer.
        Te centraal geplaatst zou men kunnen zeggen, maar ik ben van mening dat een ondewerp dat zo de aandacht naar zich toetrekt pal in het midden mag staan.
        Mijn favoriet is deze op het trapje en de eerste en de derde
        Ik begin te begrijpen waarom die twee teven achter hem lopen .
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

1&3 met voorkeur voor 3
          2 is de achtergrond te overheersend
          met iets meer zon zouden ze m.i. nog beter zijn
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            1&3 met voorkeur voor 3
            2 is de achtergrond te overheersend
            met iets meer zon zouden ze m.i. nog beter zijn
            Ik vind de derde heel goed. Je gebruikt de diagonaal voor de compositie, wat ik mis bij 1. De eerste is gewoon te centraal voor mij, niet slcht, maar te veel ruimte links en rechts.
            Bij de tweede is de achtergrond niet overheersend, maar hij speelt wel mee, wat ten nadele gaat van de hond m.i., die er in de derde m.i. dus het best uitkomt. Drie keer goed standpunt. Drie keer scherp en een goede belichting. Kijk toch eens even naar de kleurverschillen in de drie plaatjes... drie keer anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Ik vind de derde heel goed. Je gebruikt de diagonaal voor de compositie, wat ik mis bij 1. De eerste is gewoon te centraal voor mij, niet slcht, maar te veel ruimte links en rechts.
              Bij de tweede is de achtergrond niet overheersend, maar hij speelt wel mee, wat ten nadele gaat van de hond m.i., die er in de derde m.i. dus het best uitkomt. Drie keer goed standpunt. Drie keer scherp en een goede belichting. Kijk toch eens even naar de kleurverschillen in de drie plaatjes... drie keer anders.

eerste foto werd een uurtje eerder genomen dan de 2de denk ik was open vlakte waar nog een lichte mist hing, ze hadden zon beloofd op weer bericht maar njet ik vind de laatste persoonlijk het mooist

wat ik soms hoor te centraal, ik dacht dat dat de bedoeling was hoe zou je zon ligfoto dan zetten ?

groeten

Gio

Comment

Wat een mooie hond!!! En zo fotogeniek!
                Ik vind de tweede foto prachtig, zijn vacht lijkt daar wel echt aaibaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Aha ons supermodel is terug.
                  Hij doet het weer.
                  Te centraal geplaatst zou men kunnen zeggen, maar ik ben van mening dat een ondewerp dat zo de aandacht naar zich toetrekt pal in het midden mag staan.
                  Mijn favoriet is deze op het trapje en de eerste en de derde
                  Ik begin te begrijpen waarom die twee teven achter hem lopen .
                  Robby
                  1 van die 2 teven hier

Comment

Working...
                  X