Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Idd zoals reeds gezegd, is deze veel beter dan je vorige. Toch nog even de opmerking van robbydorine wat aanscherpen. Staat inderdaad iets te centraal, de reiger wat meer naar links trekken in de foto, zodat hij ruimte heeft in zijn bewegingsrichting.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
dank jullie wel voor de reactie daarop als ik teveel langs een kant afdoe gaan mijn kb te veel verminderen denk ik en dan trekt het er niet meer op tegen dat hij in forum komt
dank jullie wel voor de reactie daarop als ik teveel langs een kant afdoe gaan mijn kb te veel verminderen denk ik en dan trekt het er niet meer op tegen dat hij in forum komt
Irene deze zin moet je mij toch eens uitleggen, want ik versta er niets van.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
met croppen gaan er iid wel Kb's verloren, in dit geval was dat niet zo erg geweest, je gebruikte er dik 600 Kb voor , terwijl er volgens de forum regels maar max 400 kb gebruikt mogen worden.
Je kunt de foto daarom weer terug zetten als je hem hebt aangepast aan de forum regels.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment