Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Ik heb mijn twijfels.
Voor mij lijkt het alsof deze bomen in brand staat.
Dit is voor mij geen natuurlijke reflectie. Alsof hier een deftige bewerking heeft plaats gehad. Dit is een indruk, ik zeg niet dat het zo is.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik heb mijn twijfels.
Voor mij lijkt het alsof deze bomen in brand staat.
Dit is voor mij geen natuurlijke reflectie. Alsof hier een deftige bewerking heeft plaats gehad. Dit is een indruk, ik zeg niet dat het zo is.
Robby
Vermoed inderdaad ook dat je hier en daar wat hebt moeten sleutelen om die bomen op de voorgrond zo helder te krijgen, temeer omdat je geen invulflits lijkt gebruikt te hebben.
In ieder geval het gaat hier om de foto en die vind ik meer dan geslaagd.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Of de foto technisch volledig in orde is laat ik in het midden. Het gaat erom welke indruk hij achterlaat. En die indruk is voor mijn goed.
Inderdaad, daar gaat het om !
En wat mij betreft is dit een heerlijke, sfeervolle plaat !!!
Het licht werd goed gelezen en weergegeven - in 'showcase' staan mindere
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
mooi plaatje. Ik heb laatst ook een foto proberen te trekken richting zonlicht, maar mijn objecten op de voorgrond kwamen veel te donker uit.
OT: zonlicht dat door bomen heen komt, kan prachtige taferelen opleveren. Heb je ook eens geprobeerd om niet tegen het zonlicht in te fotograferen, maar eerder haaks erop?
Even toelichten, uitgaande van de foto die je trok. Vanuit je staanplaats, gewoon 90 graden naar links draaien. De zonnestralen komen dan rechts van jou, en gelet op het beetje mist dat er hangt, kan het zijn dat deze ook mooi door de bomen heen vallen.
You can trust anyone, just not the little devil inside them...
Canon EOS 1000D / EF-S IS 18-55mm / EF-S IS 55-250mm
Comment