Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Shots met mn canon 450D, Feedback !?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste Shots met mn canon 450D, Feedback !?

Na een tijdje op deze forum rond te hebben geneust, toch maar besloten om me aan te melden en jullie een van mijn eerste resultaten te laten zien van
    mn nieuwe hobby : Fotograferen, Sinds kort een canon 450 D aangeschaf en wil graag paar shots met jullie delen.

Alle opbouwende feedback/kritiek is welkom uiteraard !

Groetjes Werner

Last edited by werner7385; 24 februari 2009, 23:07. Reden: Hopelijk nu wel goed :S

Re: Eerste Shots met mn canon 450D, Feedback !?

Je begon 2 keer hetzelfde draadje, eens mét en eens zonder foto's.
    Het testhoekje is het meest geschikt om uit te proberen hoe je in gang geraakt.
    Lees eerst eens het forumreglement om een paar dingen te weten.
    Bvb dat je mag posten tot 900 pixels lange zijde en hoe je dat kan doen.
    On topic: Het kleine formaat doet geen deugd om serieus te kunnen beoordelen.
    Maar zo op het eerste gezicht begin je alles behalve slecht.
    Het portret is grappig, scherp en kleurrijk . Wat te veel ruimte bovenaan. Blijkbaar een natuurlijke reflex om de ogen midden op de foto te zetten.
    En ook de muis is een knap model en goed in beeld gebracht.
    Zo te zien doe je 't met natuurlijk licht en dat kan knap mooi zijn.
    Maar het blijft moeilijk om op dit postzegelformaat commentaar te geven.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

ja,jammer dat ze niet groter staan,vind de compo zeer geslaagd.voor beide foto's

Comment

Ik zou de eerste wel eens willen zien met minder ruimte bovenaan, en in een groter formaat!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
          Ik zou de eerste wel eens willen zien met minder ruimte bovenaan, en in een groter formaat!!

Ik wil graag de fotos veranderen iig een groter formaat. Maar moet nu alleen er nog achter komen hoe ik dat precies moet doen.. Dus ze komen er zo aan hoop ik !

Thnx alvast voor jullie reacties !

Comment

Tis me gelukt ! Ik heb de formaat van de fotos kunnen wijzigen !

Dus zie graag feedback van jullie tegemoet !

Groetjes Werner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
              Tis me gelukt ! Ik heb de formaat van de fotos kunnen wijzigen !
              Tja, nu zijn ze wel te groot. De langste zijde van je foto mag max. 900 pixels zijn en de bestandsgrootte 400kb.(eerder reeds vermeld door VIM)

Voor wat betreft de foto's.
              1. Niet veel op aan te merken (positief bedoeld he). Ik sluit me aan bij he
              Dus zie graag feedback van jullie tegemoet !

Groetjes Wernet eerder vermelde dat de foto bovenaan zou mogen ingekort worden. EDIT : Niet zeker, maar ik meen ook hier een roze gloed te bemerken in de achtergrond en in de hoed. Wat was de kleur van de achtergrond en de hoed ?

2. de muis heeft bij mij een roze gloed, waar ik veronderstel dat ze wit moet zijn, misschien ligt het aan mijn scherm ? Verder vind ik het een knappe foto, mooie compo, mooie DOF

Ik veronderstel dat het voor beide foto's zou kunnen liggen aan de witbalans maar daarvan kan ik alleen zien dat ie op manueel stond.
              Last edited by Photoclix; 24 februari 2009, 23:01.
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Nu zijn ze wel heel erg groot...
                Maximale groote is de langste zijde 900px zoals eerder gezegd.

De muis heeft ook een roze gloed.

Comment

Je zal iid je eerste foto nog even moeten aanpassen, gebruik hiervoor eens BDsizer, dit is een gratis te downloaden programma wat je kunt vinden in het forum onderdeel "software"
                  Graag de aanpassing de eerst volgende keer dat je online bent, anders moet ik hem volgens de forum regels verwijderen, dat zou zonde zijn.
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
                  X