Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oud vrouwtje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• oud vrouwtje

ik stond te kijken op straat naar de carnaval stoet en plots zag ik recht voor mij een oud vrouwtje die voor haar oud huisje stond

foto is genomen met nikon D60
    eerste maal dat ik hel gebruikte

vinden jullie dit iets ?
    grtjs

Re: oud vrouwtje

Je hebt toch haar toestemming om haar op het internet te gooien ?
    On topic: je cadrage van de eerste klopt niet. Er is te veel ruimte bovenaan.
    Bij de tweede klopt dat bvb wél maar die staat dan scheef en het loensen van "het model" is niet zo mooi. Kwam de paus juist voorbij? Want de gevouwen handjes geven niet echt de indruk dat ze naar carnaval staat te kijken. Maar dat is dan een (al dan niet gelukt) grapje van deze kant van het internet.
    Je omzetting naar z/w vind ik goed: het onderwerp zorgt automatisch voor lichte grijswaarden maar het donkere in de sjaal bewijst dat je daar toch goed zit.
    Wat is die grijze band op de rand van het kader in het linker deel van de sjaal bij 1?
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

misschien ook wat meer contrast insteken?

groeten
      http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
        Je hebt toch haar toestemming om haar op het internet te gooien ?
        On topic: je cadrage van de eerste klopt niet. Er is te veel ruimte bovenaan.
        Bij de tweede klopt dat bvb wél maar die staat dan scheef en het loensen van "het model" is niet zo mooi. Kwam de paus juist voorbij? Want de gevouwen handjes geven niet echt de indruk dat ze naar carnaval staat te kijken. Maar dat is dan een (al dan niet gelukt) grapje van deze kant van het internet.
        Je omzetting naar z/w vind ik goed: het onderwerp zorgt automatisch voor lichte grijswaarden maar het donkere in de sjaal bewijst dat je daar toch goed zit.
        Wat is die grijze band op de rand van het kader in het linker deel van de sjaal bij 1?

wat je zegt geef ik je het grootste gelijk in
        maar het was idd carnavalstoet en was dus niet echt makkelijk om de lens te richten enzo tussen de stoetwagens in moest ik de foto's nemen makkelijk is anders

het oude vrouwtje stond er zo de ganse tijd bij vol bewondering en te wachten op snoepjes die steeds in haar zakken stopte

wat de grijze band is op de sjaan heb ik eveneens geen idee van wat het is

grtjs

Comment

wat de grijze band is op de sjaan heb ik eveneens geen idee van wat het is
          iets wat heel dicht op de voorgrond voorbij komt en uit focus is?

Comment

Aangezien hier minder commentaar bij is gekomen dan bij je tweede post zet ik deze maar een dagje opslot, een tweede topic openen op de zelfde dag is volgens de forum regels niet toegestaan.
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
            X