Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hallo gosia,je kan de tatoeage in de rechteroor zien van deze bijna 5jarige "grauwe herder"
ik vind hem persoonlijk goed,mag altijd iets lager met de camera anders krijg je dat boven effect wat honden en kinderen kleiner maakt.
maar hier is het zeker niet zo het geval
hallo gosia,je kan de tatoeage in de rechteroor zien van deze bijna 5jarige "grauwe herder"
ik vind hem persoonlijk goed,mag altijd iets lager met de camera anders krijg je dat boven effect wat honden en kinderen kleiner maakt.
maar hier is het zeker niet zo het geval
Je hebt natuurlijk gelijk met het lager standpunt van de camera maar voor mij mag het ook zo omdat hij omhoog kijkt en wij het toch gewoon zijn dat we een hond uit dit standpunt bekijken. Maar nogmaals een lager standpunt zou mischien beter zijn.
Ik vind het wel een zeer mooie foto kwa scherpte. Met dan het gras dat juist genoeg onscherp is om een diepteeffekt te krijgen .
Voor mij mocht er bovenaan iets meer ruimte zijn maar niet te veel.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooie natuurlijke kleuren en de juiste scherpte.
Lager gaan zitten zou een levendiger beeld geven. Zeker bij een hond die omhoog kijkt. Als kijker volg je dan nog meer zijn blik.
En het paaltje is niet goed weggeshopt want ik zie nog een veeg!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Alvast bedankt voor de commentaren.
@ Gno: als je de tatouage kan lezen is het daar alvast scherp
@ Robydorine: doordat de hond zo aandachtig naar mijn schoonzoon keek wou ik dit beeld vastleggen, had zelfs liever gehad dat de aandacht naar mij ging, maar tja.
@VIM: inderdaad VIM, ik wou het eens proberen. Nooit gedacht dat ik nog zoveel zou/wou leren op mijn leeftijd, dat houdt jong zeg ik dan maar
Jullie hebben gelijk dat ik ook moet leren er aan te denken om een lager standpunt in te nemen bij kinderen of dieren.
Die toffe tips neem ik er graag bij.
mvg Gosia
Comment