Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Back from London!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Back from London!

Dit weekend naar Londen geweest.

Hier een paar foto's, feedback is welkom!!

mama in de 'tube' met een voorbijrijdende tram.

the London Eye

Tate Modern, ik weet niet goed wat ik er moet van denken maar vond ze wel iets hebben. Helaas wel wat vuiltjes op de lens...

Re: Back from London!

Oorspronkelijk geplaatst door tinavg Bekijk bericht
    Dit weekend naar Londen geweest.

Hier een paar foto's, feedback is welkom!!

mama in de 'tube' met een voorbijrijdende tram.

the London Eye

Tate Modern, ik weet niet goed wat ik er moet van denken maar vond ze wel iets hebben. Helaas wel wat vuiltjes op de lens...

Leuk. Kan uit geen van de foto's opmaken dat die iets met London te maken hebben.

-m-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Leuk. Kan uit geen van de foto's opmaken dat die iets met London te maken hebben.

Oh nee ? Waar staat de London Eye dan ?
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

ik vind foto 1 en 2 geslaagd, maar niet qua kleur. compo's zijn goed.

De derde zegt me niets, maar jou misschien wel omdat je daar al geweest bent.

groeten
        http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Bij de eerste heb je het knap gedaan hoor. Een aangenaam portret en de voorbijrazende metro vormen een goeie combinatie.
          Twee vind ik eerder een mooie snapshot met een verzorgde weergave van de lucht.
          De derde heeft heel wat last van tegenlicht waardoor mensen en gebouw niet tot hun recht komen.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht

Oh nee ? Waar staat de London Eye dan ?
            Ik zie alleen maar een reuzenrad. Dat het London Eye is staat in de text.

-m-
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Hoi

Bedankt voor de commentaren!Als jullie nog tips hebben ofzo, ook altijd welkom.

Het is niet per se mijn bedoeling geweest om hier Londen te laten zien, maar gewoon wat feedback te krijgen over foto's die ik wel oké vond. Dus of het hier nu the London Eye is of niet ( wat het dus wel is ) maakt in principe niet uit.

Groetjes
              Tina

Comment

Hey Tina,

Als je nog eens in Londen bent, neem dan een foto van London Eye vanaf de andere oever, en wacht nog een klein beetje tot het net iets donkerder is.

De foto van je moeder vind ik wel mooi.

Tate Modern is op zich wel leuk maar deze compo zegt me niets, behalve dat het een drukke plek is.
                Ik durf te wedden dat je nog mooiere foto's van Londen hebt.
                www.photo-rudi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht

Ik durf te wedden dat je nog mooiere foto's van Londen hebt.
                  Beste travelphoto

Van de London Eye heb ik idd nog foto's vanuit een ander standpunt. Toen ik de foto's hier op zette heb ik wel getwijfeld over welke foto's wel en welke niet, misschien dat ik ze nog eens rustig ga bekijken en er dan nog een paar op zwieren..

Comment

Hallo tina, even geen commentaar op je foto's, dat staat hierboven al. Je geeft aan dat je op je foto's vuiltjes op de lens ziet.....helaas moet ik je teleurstellen, dit is vuil op je censor, das ff iets minder, waarschijnlijk ziet je de vlekken op meer foto's , vaak in een egale lucht of andere egale kleur. Ik weet niet of er op jou camera censor reiniging zit , anders zal je het een keer moeten laten doen, zelf doen is een behoorlijk moeilijke klus. Goed opletten met het wisselen der lenzen dus, houdt altijd je boddy opening naar beneden en laat de boddy zo kort mogelijk open. Probeer dit ook te doen in een stof/wind vrije omgeving. Je zal er achter komen dat je censor laten reiningen een dure grap is.....
                    Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                    Canon eos 7D Mijn site

Comment

Da's minder...
                      Toch raar want ik heb toen mijn lens er niet afgehaald ofzo..
                      Toch eens nader onderzoeken.

Comment

Working...
                      X