Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begrijp niet wat je met de foto's bedoeld.
IK vind het nogal bizar dat er een arm uit het gezicht van, Ik veronderstel, Cooper komt.
Ik vind het nogal ligguber, al moet ik zeggen dat de truc wel goed geslaagd is, technisch dan.
Wat ging er in u om wanneer je de bewerking uitvoerde of is het louter Fun.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
om eerlijk te zijn robbie,ik zat een beetje te spelen met deze foto,en kwam er niet goed uit,als ik hem afsneed was het niet dat,(niet dat het nu wat is,de kleine noemt inderdaad Cooper en lag op zijne pa zijn schoot,en ik had daar een plaatje van gemaakt.
nu was ik deze namiddag een beetje aan het klooien met deze foto en kwam op dit "vindt het ook een beetje luguber" plaatje en heb het dan ook maar meteen gepost,eigenlijk om te zien of de z&w waarde goed zijn,en de kleur.maar om niet altijd hetzelfde te posten.
om eerlijk te zijn robbie,ik zat een beetje te spelen met deze foto,en kwam er niet goed uit,als ik hem afsneed was het niet dat,(niet dat het nu wat is,de kleine noemt inderdaad Cooper en lag op zijne pa zijn schoot,en ik had daar een plaatje van gemaakt.
nu was ik deze namiddag een beetje aan het klooien met deze foto en kwam op dit "vindt het ook een beetje luguber" plaatje en heb het dan ook maar meteen gepost,eigenlijk om te zien of de z&w waarde goed zijn,en de kleur.maar om niet altijd hetzelfde te posten.
grtjs,
gNo
Dan zitten we op de zelfde golflengte.
Zw Gaat mijn voorkeur naartoe.
Is de tattoeage echt.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment