Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cooper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cooper





    hey mannen (en vrouwen),is het iets?
    of juist niets???

    alvast bedankt,

    grtjs,

    gNo

  • #2
    Re: Cooper

    gNo Daar heb ik toch een beetje uitleg bij nodig.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Cooper

      hey robbie,
      hoe bedoel je met uitleg??

      grtjs,

      jeannot

      Comment


      • #4
        Re: Cooper

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        hey robbie,
        hoe bedoel je met uitleg??

        grtjs,

        jeannot
        Ik begrijp niet wat je met de foto's bedoeld.
        IK vind het nogal bizar dat er een arm uit het gezicht van, Ik veronderstel, Cooper komt.
        Ik vind het nogal ligguber, al moet ik zeggen dat de truc wel goed geslaagd is, technisch dan.
        Wat ging er in u om wanneer je de bewerking uitvoerde of is het louter Fun.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Cooper

          om eerlijk te zijn robbie,ik zat een beetje te spelen met deze foto,en kwam er niet goed uit,als ik hem afsneed was het niet dat,(niet dat het nu wat is,de kleine noemt inderdaad Cooper en lag op zijne pa zijn schoot,en ik had daar een plaatje van gemaakt.
          nu was ik deze namiddag een beetje aan het klooien met deze foto en kwam op dit "vindt het ook een beetje luguber" plaatje en heb het dan ook maar meteen gepost,eigenlijk om te zien of de z&w waarde goed zijn,en de kleur.maar om niet altijd hetzelfde te posten.

          grtjs,

          gNo

          Comment


          • #6
            Re: Cooper

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            om eerlijk te zijn robbie,ik zat een beetje te spelen met deze foto,en kwam er niet goed uit,als ik hem afsneed was het niet dat,(niet dat het nu wat is,de kleine noemt inderdaad Cooper en lag op zijne pa zijn schoot,en ik had daar een plaatje van gemaakt.
            nu was ik deze namiddag een beetje aan het klooien met deze foto en kwam op dit "vindt het ook een beetje luguber" plaatje en heb het dan ook maar meteen gepost,eigenlijk om te zien of de z&w waarde goed zijn,en de kleur.maar om niet altijd hetzelfde te posten.

            grtjs,

            gNo
            Dan zitten we op de zelfde golflengte.
            Zw Gaat mijn voorkeur naartoe.
            Is de tattoeage echt.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Cooper

              jaja,heel echt,en hij kan er met 7 maanden op zijne andere arm ook eentje laten zetten als hij zo verder gaat,kan hij aan zijn benen beginnen

              Comment


              • #8
                Re: Cooper

                Beste Gno

                Ik vindt de zwart wit echt wel zeer goed ,ook omdat ik hou van zelf zwart -wit fotogafie te doen .

                Voor mij hebben beide platen wel een wow effect vanwege de bewerking,vindt het knap gedaan .

                Zeg altijd je creatieve de vrije loop laten gaan ,denk dat we nog prachtige platen van je gaan zien bewerkt of onbewerkt .

                Groetjes

                Ardesign
                Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                Comment

                Working...
                X