Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wel, ik had er ook mijn twijfels over of er zoveel foto's in een topic mochten, maar ik vond enkel iets over het aantal topics per dag. Ik heb nog een paar andere topics gevonden met meerdere foto's, dus dacht ik dat het wel geen probleem zou zijn. En ik wou men reeks niet in twee breken, anders zou het misschien iets aan sfeer missen, voor zover dat mogelijk is natuurlijk... :-)
Wel, ik had er ook mijn twijfels over of er zoveel foto's in een topic mochten, maar ik vond enkel iets over het aantal topics per dag. Ik heb nog een paar andere topics gevonden met meerdere foto's,
das alleen in fotoverhalen.
als je gaat(moet) weghalen, laat dan wel het bootje staan, das nl een mooie.
grt,bouk.
Ik hou wel van de omzettingen en vind het geen slechte foto's.
Bij de eerste vind ik het onderwerp mooi omkaderd door de bomen.
Bij de tweede is het bootje goed geplaatst en heb je een aangenaam beeld met diepte.
Bij de derde... te veel voorgrond m.i. De open ruimte vooraan is er m.i. te veel aan. Ze draagt m.i. niet bij in de compo en naar de diepte toe.
Comment