Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter in de Ardennen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Winter in de Ardennen

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    vertel dat maar eens aan al die fotografen die de Tour volgen en opnamen maken vanaf de motor, flitsen allemaal.
    maar die zullen de flits wel vergeten zijn uit te zetten().
    grt,bouk.
    Ooops, je meende het... sorry !
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Re: Winter in de Ardennen

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      vertel dat maar eens aan al die fotografen die de Tour volgen en opnamen maken vanaf de motor, flitsen allemaal.
      maar die zullen de flits wel vergeten zijn uit te zetten().
      grt,bouk.
      Hmmm, misschien wordt de sneeuw door je geflits wel iets helderder - hoewel ik twijfel... de afstand is groot - maar door je flitsen zal de sfeer er niet op verbeteren, wel integendeel... Helder vooraan, donker achteraan... niet bevorderlijk voor een mooie foto
      Wat het flitsen in de Tour betreft : ophelderen van de renners (hun aangezicht?) tegen de soms zeer heldere achtergrond (rotsen?). Dit lijkt me niet te vergelijken met de bossituatie van hierboven...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
      X