Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Meestal hou ik (sic.) niet van dit soort truukjes... maar je ziet: een mens moet zijn mening soms durven veranderen!
Deze mag dit effect absoluut hebben. Had hij op de maximum toegelaten afmeting (900 pixels lange kant) gestaan, 'k zou hem ongetwijfeld nog beter kunnen smaken.
...behalve dat er in het deel van de beplanting die je in kleur liet, toch stukken monochroom geslopen zijn en dat, vind ik, doet een stuk van het resultaat teniet.
Mag ik niet vergeten: knappe compo... vogeltjes goed gevangen... zeer scherp...
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
...behalve dat er in het deel van de beplanting die je in kleur liet, toch stukken monochroom geslopen zijn en dat, vind ik, doet een stuk van het resultaat teniet.
Ik denk ook dat hier niet veel bewerking in zit en dat 't grijs gewoon veroorzaakt wordt door mist. Ik denk dat de foto misschien nog beter geworden zou zijn als de bomen er naar boven toe volledig op zouden staan.
Mooi, sfeervol beeld, maar veel beter in 't vierkant. De leegte in het rechtse deel van de foto draagt niet bij en vraagt te veel aandacht. Er mag zelfs nog meer af bovenaan, zodat de brug prominenter aanwezig is.
Als ik hem zelf zou maken zou er meer brug opstaan. ik vind het allemaal wat ver weg en te veel in 't hoekje staan. De oever voor de brug kan je gebruiken om er naartoe te voeren, over de diagonaal in de compo. Op te lossen door ietwat te zoomen.
Nu stopt de foto een beetje bij de brug, terwijl de heel lichte achtergrond ook veel aandacht vraagt. Voor mij kijkt hij niet zo makkelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Mooi, sfeervol beeld, maar veel beter in 't vierkant. De leegte in het rechtse deel van de foto draagt niet bij en vraagt te veel aandacht. Er mag zelfs nog meer af bovenaan, zodat de brug prominenter aanwezig is.
Als ik hem zelf zou maken zou er meer brug opstaan. ik vind het allemaal wat ver weg en te veel in 't hoekje staan. De oever voor de brug kan je gebruiken om er naartoe te voeren, over de diagonaal in de compo. Op te lossen door ietwat te zoomen.
Nu stopt de foto een beetje bij de brug, terwijl de heel lichte achtergrond ook veel aandacht vraagt. Voor mij kijkt hij niet zo makkelijk.
Idem
Bedankt FestinaLente bespaartd me werk
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment