Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

brug in de mist

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• brug in de mist

[IMG][/IMG]

foto genomen deze morgen in de mist op de visvijver: brug met meeuwen

Re: brug in de mist

ik vind dit knap gedaan, ik heb hier niks op aan te merken
    misschien zou een fijn kadertje wel mooi zijn
    Last edited by Frie01; 19 februari 2009, 17:18.
    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Vind ik ook een sfeervolle plaat met een goede compo.
      www.photo-rudi.be

Comment

Meestal hou ik (sic.) niet van dit soort truukjes... maar je ziet: een mens moet zijn mening soms durven veranderen!
        Deze mag dit effect absoluut hebben. Had hij op de maximum toegelaten afmeting (900 pixels lange kant) gestaan, 'k zou hem ongetwijfeld nog beter kunnen smaken.
        ...behalve dat er in het deel van de beplanting die je in kleur liet, toch stukken monochroom geslopen zijn en dat, vind ik, doet een stuk van het resultaat teniet.
        Mag ik niet vergeten: knappe compo... vogeltjes goed gevangen... zeer scherp...
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          ...behalve dat er in het deel van de beplanting die je in kleur liet, toch stukken monochroom geslopen zijn en dat, vind ik, doet een stuk van het resultaat teniet.
          mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

tof gedaan, eens iets anders, al is het met truukjes
            groetjes Ingrid

Comment

het effect is dromerig, als in een film.. ferm gedaan
              www.fotocath.be
              Alles van waarde is weerloos.

Comment

Hele mooi foto
                Maar ik denk niet dat daar trukjes aan te pas zijn gekomen? Gewoon mist volgens mij.

Comment

Irene, antwoord a.u.b. !...

Comment

Ik denk ook dat hier niet veel bewerking in zit en dat 't grijs gewoon veroorzaakt wordt door mist. Ik denk dat de foto misschien nog beter geworden zou zijn als de bomen er naar boven toe volledig op zouden staan.
                    www.elwee.net

Comment

Mooi, sfeervol beeld, maar veel beter in 't vierkant. De leegte in het rechtse deel van de foto draagt niet bij en vraagt te veel aandacht. Er mag zelfs nog meer af bovenaan, zodat de brug prominenter aanwezig is.
                      Als ik hem zelf zou maken zou er meer brug opstaan. ik vind het allemaal wat ver weg en te veel in 't hoekje staan. De oever voor de brug kan je gebruiken om er naartoe te voeren, over de diagonaal in de compo. Op te lossen door ietwat te zoomen.
                      Nu stopt de foto een beetje bij de brug, terwijl de heel lichte achtergrond ook veel aandacht vraagt. Voor mij kijkt hij niet zo makkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        Mooi, sfeervol beeld, maar veel beter in 't vierkant. De leegte in het rechtse deel van de foto draagt niet bij en vraagt te veel aandacht. Er mag zelfs nog meer af bovenaan, zodat de brug prominenter aanwezig is.
                        Als ik hem zelf zou maken zou er meer brug opstaan. ik vind het allemaal wat ver weg en te veel in 't hoekje staan. De oever voor de brug kan je gebruiken om er naartoe te voeren, over de diagonaal in de compo. Op te lossen door ietwat te zoomen.
                        Nu stopt de foto een beetje bij de brug, terwijl de heel lichte achtergrond ook veel aandacht vraagt. Voor mij kijkt hij niet zo makkelijk.
                        Idem
                        Bedankt FestinaLente bespaartd me werk
                        Robby
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...