Blijkbaar is de lente in het land. Vorig weekend dit vastgelegd. De kwaliteit is wel niet goed. Want ze zijn van door het raam genomen en ik stond klaar om naar mijn werk te vertrekken. Daardoor heb ik er mijn tijd niet kunnen van maken. Maar ik vind het toch leuk om te tonen.

Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
konijntje maakt nest
Collapse
X
-
-
Re: konijntje maakt nest
Ik vind voor achter een raam en ze snel gemaakt te hebben wel dik in orde ze!Pentax K20D - 18-55 mm | 50-200mm - Pentax AF-540FGZ (Reportageflits)
http://tina1990.wordpress.com/
Comment
-
Re: konijntje maakt nest
Als je er niet had bijverteld dat je ze door een raam had getrokken dan had ik je de vraag gesteld, zijn deze door een raam getrokken, dwz dat je de indruk krijgt dat het zo is.Nu over de foto's, scherpte zit goed, alsook de belichting en de kleurenpracht.Misschien was het niet mogelijk doordat je dit vanachter een raam hebt getrokken maar als je jezelf op dezelfde ooghoogte zet als het konijntje heb je een veel betere compo.Over de compo, de tweede heeft hier de beste, er is meer ruimte links in de richting dat het konijntje beweegt, waar dit in de eerste en de derde nogal centraal isJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment