Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ha, dat is nu Gno !
Mooi portret trouwens
Ik vind de z/w persoonlijk de beste, alleen de weerspiegeling in de bril vind ik wat
minder en valt in de z/w nog meer op dan in de kleurenversie.
Deze weerspiegeling leid mi teveel de aandacht van het portret af.
Maar voor de rest goed gedaan.
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
2.6. Alleen foto's die jij hebt gemaakt
Plaats alleen foto's die je zelf hebt gemaakt. Anders heeft het beoordelen en tips geven door anderen weinig zin en leer je zelf niets.
Zo worden copyright kwesties vermeden.
Mooi gedaan Sandra, bijzonder goede compo ik ga voor de kleurenversie.
Alleen inderdaad wat jammer van de reflexie in de bril.
Mag voor mijn part meteen naar Mensen en modellen.
Mooi gedaan Sandra, bijzonder goede compo ik ga voor de kleurenversie.
Alleen inderdaad wat jammer van de reflexie in de bril.
Mag voor mijn part meteen naar Mensen en modellen.
"My sexy men" ware nog een beter titel geweest.
Geert.
Ik vind de fotos die hij heeft gemaakt van haar toch meer tot de verbeelding spreken hoor..Allez tenminste mijn verbeelding. En ik heb het hier niet over de kwaliteit van de fotos maar wel het model he...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment