Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dusseldorf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dusseldorf

een bezoekje aan dusseldorf bracht onder andere deze plaatjes op:

Exif:
    Camera Model: Canon (Canon EOS 450D)
    Lens Focal Length: 18,00 mm (Canon EF 24mm f/2.8 or Sigma 15mm f/2.8 EX Fisheye)
    Shutter Speed: 1/2 sec
    F-Number: F10,0
    ISO: 800
    Compensation: EV 0/1

Exif:
    Lens Focal Length: 30,00 mm (Canon EF 24mm f/2.8 or Sigma 15mm f/2.8 EX Fisheye)
    Shutter Speed: 30 sec
    F-Number: F8,0
    ISO: 100

Exif:
    Lens Focal Length: 55,00 mm (Canon EF 24mm f/2.8 or Sigma 15mm f/2.8 EX Fisheye)
    Shutter Speed: 5 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 100

opmerkingen en tips zijn altijd welkom ;-)
    Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
    Flickr here and many more to come!

Re: Dusseldorf

foto 1 zou gemakkelijker te beoordelen zijn als hij niet op zijn zijkant was?
    foto 2 vind ik persoonlijk goed moest dat bankje weg gecropt zijn dat er nu maar half opstaat, en de takken aan de rechterkant ook.voor de rest een lichtplaatje
    foto drie heeft een beetje hetzelfde probleem,die tak van die boom!!
    Maar het was misschien moeilijk om eraan voorbi te komen??

grtjs,

gNo

Comment

De eerste heb ik zelf eens recht gezet... maar hij zegt niet zoveel want is nogal eentonig. Geen slechte foto hoor maar er mankeert iets. Bvb 1 enkel voorwerp zou boekdelen spreken want nu is het ook niet duidelijk wát het is; een kantoor of een garage of...?
      En bij de andere MOETEN geen bomen of takken als kader staan hoor: het onderwerp is attractief genoeg om ze weg te laten. Vooral de derde toont goed de sfeer.

JA! En nu valt mijn nikkel voor de eerste!!!!!
      Ik laat mijn commentaar hierboven staan, gewoon voor de grap want nu heb ik gezien wat het is (ik kon ook gewoon herbegonnen zijn)! Het wringt een beetje en met bvb een persoon of een bekend voorwerp in beeld zou het direct duidelijk worden. Maar het is waarschijnlijk net de bedoeling om een mens op het verkeerd been te zetten door hem een tikkeltje scheef te maken? Goed dus en .
      Iemand anders zal het misschien direct zien maar ik was niet de eerste die je uit evenwicht bracht zo te zien!
      Last edited by VIM; 14 februari 2009, 17:23. Reden: Kleine aanpassing
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

Comment

zoals vim zegt het bankje bij de tweede eraf en tis ne goeie
        1&3 zijn imo minder
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

De eerste was een poging om es wat anders te doen, gewoon vond ik em ook maar flets en saai maar zo op zen zij (kheb wel moeten experimenteren met men statief) en zo vond ik em wel "speciaal".

De 2de weet ik dat het bankje eraf mag en nog wat meer, maar kweet zelf ni juist hoe ik hem moet croppen. Alé het croppen kan ik niet, maar kben zo niet zeker waar ik hem juist wil of moet afsnijden. Kwil niet teveel en niet teweinig.

Foto 3 was een poging om "spacy/freaky" uit de hoek te komen ;-) en om wat te prutsen met men flits. khad graag wat meer gefoefeld maar men vriendin was wat ongeduldig aan't komen en aan't zagen dat het koud was (wat wel waar was mor kom ;-)) :P
          Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
          Flickr here and many more to come!

Comment

Working...
          X