Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Omdat je vooral het resultaat van het schminken wil benadrukken vind ik (en ik alleen, hier) het niet zó erg dat er een stuk van het hoofd is. De kin had er wél volledig opgemoeten.
De eerste is, gezien het onderwerp, nogal "zacht" van kleuren en licht. Ik probeerde bvb zelf eens een klets contrast toe te voegen... en de vampier is dan een stuk realistischer. Het houtwerk staat er wat te scherp op (dus verder vanaf gaan staan en/of het diafragma een stuk groter), de paal links stoort en de hand in de linker onderhoek had er volledig op gemoeten.
En... laat best je EXIF in je foto's steken: dat helpt bij het geven van commentaar.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Omdat je vooral het resultaat van het schminken wil benadrukken vind ik (en ik alleen, hier) het niet zó erg dat er een stuk van het hoofd is. De kin had er wél volledig opgemoeten
dat is ook mijn gedacht, het hoofd een stukje af dat mag, de dof mag iets minder, lens iets meer open(f 3.3?), dan is de achtergrond iets meer onscherp en tis een goede
Comment