Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heksenhuisje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• heksenhuisje

Wat vinden jullie van die pogingen?
    'k Vond de foto van basielbreton heel inspirerend en ben dan daar dan ook eens gaan wandelen...

ISO 200 - 120mm - f5.6 - 1/500

ISO 200 - 48mm - f16 - 1/60

ISO 200 - 38mm - f4.2 - 1/800

Laat me gerust weten hoe ik het beter kan doen
    Nikon D70s (aan vervanging toe)
    Volgt les fotograferen met reflexcamera in CVO te Kortrijk en moet nog veel leren

Re: heksenhuisje

Ik vind dit trio heel goed. Drie keer 't zelfde onderwerp, drie keer anders gebracht, en elke opname heeft wel iets. De tweede spreekt me 't meest aan. Mooie vlakverdeling, onderwerp staat heel goed en de lijnen voeren doorheen de compo.
    Eerste is voor mij de minste. Ik zou er persoonlijk bovenaan toch een paar cm afdoen, maar 't gaat m.i. geen topper worden.
    De derde is goed gezien en leuk gespeeld met scherptediepte. Toch denk ik dat je daar met een landschapsformaat meer kan doen. het bovenste deel van delucht is m.i. overbodig. Dan kan je m.i. beter opteren voor meer omgeving.

Comment

en dat op een 5 min rijden van bij mij

ik volg Chris grotendeels en ook nog
      bij de eerste stoort me de electr draad
      2 is heel mooi door het zijlicht (missch nog een stukje van de aarde onderaan of)
      en drie is mooi met dof gespeeld
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik vind de foto met de electr. draad de beste.
        Het is een klein huisje dat nog wordt benadrukt door de grote bomen rechts en de enorme wolken wolkenpartij daarboven. Als je bovenaan een stuk afdoet dan neem je het mooiste deel van de wolken weg. De elec draad is een element dat tegenwoordig een deel is van ons landschap. Ik vind de overgang van de lichte wolkenpartij naar de donkere en dan naar het huisje indrukwekend. Je zou zeggen dat het huisje wat meer belicht mag worden maar de lichte wolkenpartij brengt een mooi evenwicht.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Mooie reeks, eerste is imo de beste, deze geeft een juiste sfeer weer.De tweede mist wat scherpte en contrast.Van de derde het kruisje wegshoppen op het straatbord en 6cm lucht afcroppen dan is ie af.
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

Comment

Hey bedankt voor de leuke reacties!! Tof dat er verschillende meningen zijn.

Ik vind persoonlijk de elektrische kabel niet echt storend.
            Voor de laatste foto had ik inderdaad beter meer landschap genomen dan lucht. De lucht heeft hier niet echt een meerwaarde.

Heb tot hier toe mijn foto's erop gezet zoals ik ze getrokken heb. Ik zal eens wat tijd nemen om ze te bewerken in photoshop.
            Nikon D70s (aan vervanging toe)
            Volgt les fotograferen met reflexcamera in CVO te Kortrijk en moet nog veel leren

Comment

Working...
            X