Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw machientje testen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuw machientje testen

ik heb sindskort een D60 op de kop kunnen tikken. ben dus nu een paar dagen bezig met testen. (meestal binnen) en vind het tot nu toe erg leuk. vond deze persoonlijk wel mooi maar vraag me af wat de echte mannen ervan vinden.

alle commentaar is welkom voor te verbeteren.

Re: nieuw machientje testen

Ben geen echte man (Wat fotografie betreft) Wel iemand die zegt wat hij waarneemt.
    En ik neem hier waar dat de scherpte, zoals zo dikwijls bij dit soort foto, volledig de mist ingaat. Ik begrijp niet waarom mensen steeds met dit soort moeilijke onderwerpen iets willen testen. Ieder doet natuurlijk wat hij wil, maar ik zou liever willen zeggen "vlijmscherpe foto" in plaats van het tegengestelde.
    Ik vind het wel een intressante kaars om te fotograferen met al zijn oneffenheden.
    Maar de scherptediepte had iets dieper mogen zijn voor mij.
    KLeuren
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

enige tips hoe ik de scherpte dan zou kunnen beter maken? waarom ik had zitten testen op deze kaars was eigenlijk gewoon omdat hij naast me stond op de tafel. alvast bedankt voor de reply!

Comment

De scherpte zou voor mij voorbij de wiek moeten liggen.
        Het zijn geen tips die je nodig hebt maar de basiskennis van fotografie en dat kun je niet in en paar tips samenvatten.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Tips... werken vanop statief, manueel scherpstellen, en als je het kaarslicht niet uitgebrand wil en de kaars er toch bij op... spotlichtmeting op de kaars en flitsen.

Comment

andymaster toch wat een skills! binnekort gaan we eens fotos maken in de naiberhoed !
            groeten van Jerommeke uit LOANOAKUUHH en succes nog met de foto s
            Last edited by jerôme; 11 februari 2009, 22:07.

Comment

Working...
            X