Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Machine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heavy Machine

Vandaag voor de eerste keer mijn nieuwe aankoop getest,
    en natuurlijk moet ik ook effe de autobracket testen hé
    ik ben zelf niet helemaal tevreden door de schaduwen erin ,
    daarom zet ik hem hier in beginnershoek (en natuurlijk omdat ik ook nog een beginnen ben ook hé )

Re: Heavy Machine

Ook niet te bescheiden zijn hee...
    Dit is een meer dan verdienstelijke foto . Je kan dit gevaarte natuurlijk moeilijk in een studio zetten om de schaduwen weg te werken, dus voor mij mogen die er zijn.

groeten,

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
    Mvg,
    Rudy
    www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Oordeelkundig gebruik van de groothoeklens waardoor het gevaarte er nog indrukwekkender uiziet. Mooi hoor.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

mooi plaatje !!
        Nikon D80 + kitlens 18-55 VR + Nikkor 1.8 50mm(flickr foto's)

Comment

Dat is een erg mooie foto. De kleuren en belichting is mooi gedaan zo, bij veel van dat soort foto's is het te heftig en dat vind ik af doen aan de foto. Deze is erg netjes.

Wat voor een nieuw aankoop heb je getest?
          Canon 30D + Canon EF 50mm f1.8 + Canon EF 22-55mm f4-5.6 USM + Manfrotto 785B + Extreme CFII 4GB + WhiBal card pocket

Comment

Je hebt hier een zeer miniem HDR effect bereikt vind ik. Wat op zich niet slecht is voor de eerste keer als binnekomer.
            De foto is wel wat aan de dondkere kant voor mij maar de scherpte,compo en opname zijn zeer goed uitgevoerd.
            Welkom en post wat meer van dat spul ok?
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Op een ander moment van de dag zouden de schaduwen je wellicht wat beter gezind geweest zijn, da's waar.
              Maar voor de rest heb je hier een knappe foto gemaakt. De compo zit goed, de kleuren zijn oprecht ondanks de iets donkere sfeer en omdat het zo'n "heavy" machine is mag hij wat krap in het kader zoals je deed... vind ik.
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Dit bedoelde ik ook Vim ,
                op een ander moment v/d dag had ik die schaduw niet ,
                tja ooit komt hij wel hoor mijn foto
                Ik ben er best wel tevreden over hoor over deze maar heb toch beetje dat dubbel gevoel zo ,

@Niels1306
                Ik vond mijn D40x wat beperkt in zijn optie's , en daarom ben ik zaterdag een Nikon D90 gaan halen ( end i love it hehe )

@schoonSpikke
                Ik heb nog wel enkele goede ideén hoor om in de toekomst te gaan shooten,
                maarja met mijn werk, 2 kleine kindjes en vrouwtje kom ik spijtig genoeg regelmatig tijd te kort ,

thnx voor alle reactie's

Comment

Heb zelf ook mijn bedenkingen met de schaduwen in de foto.
                  Waar zit de zon precies? Achter de kraanarm? Die schaduwen kloppen dan niet mijn inziens. Ik kan ook verkeerd zijn hé?

groeten,
                  wistofus.
                  Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                  iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                  Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht

@schoonSpikke
                    Ik heb nog wel enkele goede ideén hoor om in de toekomst te gaan shooten,
                    maarja met mijn werk, 2 kleine kindjes en vrouwtje kom ik spijtig genoeg regelmatig tijd te kort ,

thnx voor alle reactie's

Ik weet er alles van..Hier net hetzelfde.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Voor een beginner is dit zeer sterk werk knap gedaan laat de volgende maar komen .

Groeten

Joeri
                      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Sluit me aan bij de anderen.
                        Wat ik wil toevoegen is het volgende. Wat heeft men er in godsnaam aan om steeds ergens een stukje weg te laten. Als mijn echtgenote een foto neemt van mij ontbreekt er altijd ergens wel een stukje. Meestal een stuk van mijn hoofd. Hier bij deze en veel anderen op bd idem. Hier een stuk van een tand van de laadschop.
                        Soms is het een meerwaarde dat je een stuk weglaat. Maar wat heeft dat stukje tand hier misdaan.
                        Kader is ideaal voor doodsprentjes maar hier!!!!!!!!!!!!!!!
                        Robby
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Van kader , welja het is het enigste kader die ik nog maar kan maken dusja zal maar beginnen kerkhoven afschuimen dan zeker lol, !2!3!4!5!6!7!8!9!

van den tand heb je gelijk
                          (maar dit vind ik persoonlijk niet zo storend , toch niet zoveel als die schaduwen)

johny

Comment

knap gedaan
                            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                            X