Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Back from London

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Back from London

Ik ben net terug van 4 dagen Londen en het was een sneeuwige bende daar. Maar ik en men vriendin hebben er het beste van gemaakt. Hier enkele foto's onder iets of wat bewerkingen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt voor uw aandacht en reacties zijn meer dan welkom.

Re: Back from London

De tweede heeft een heel mooie compositie vind ik.
    Derde staat storend scheef.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

2de vind ik de beste

De eerste vind ik een beetje saai, het kader door de foto stoort ook een beetje.

De 3de foto staat inderdaad wat scheef, het is jammer dat de lucht uitgebrand is en ik zou de andere gebouwen wegcroppen, zodat je 1 mooi onderwerp hebt.
      Nikon D80 + kitlens 18-55 VR + Nikkor 1.8 50mm(flickr foto's)

Comment

Ik denk dat je bij de eerste beter het kader onderbreekt.

Tweede is goed. Leuke compo. Misschien nog een beetje de niveaus/levels bijstellen.

Derde kijkt niet lekker. Er staat van alles recht en scheef, de te lichte lucht zonder detail werkt tegen, te veel storende elementen... Moeilijk om daar iets heel goed van te maken.

Comment

Dank je voor de reaties en inderdaad de 2de vind ik ook het meest geslaagd. Maar ik ga jullie ideeën zeker uitvoeren.

Comment

Working...
          X