Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spring.

    Vandaag eens bezig gehouden met foto's te nemen van de tulpen die op tafel staan.



    Exif:
    Belichtingstijd: 1/8 sec.
    ISO- snelheid : ISO-100
    Brandpuntafstand : 28mm
    Max lensopening: 4.125


    of

    Mvg.
    Blondeel.S

  • #2
    Re: Spring.

    Leuk standpunt.
    Jammer van de donkere tafel, en het linkse bloemetje dat wat onderbelicht is.
    Het matje eronder mocht van mij ook wel weg.

    Goede poging!!

    Comment


    • #3
      Re: Spring.

      ik had het liever van een ander standpunt gezien, van boven af is het maar saai tenzij je een macro-opname neemt, dat is iets anders. Vind de kleuren wel mooi. Ben zelf maar een beginner dusja lijkt me wel in orde de foto, juist het standpunt dan..

      nog eens bekeken en de scherpte lijkt me ook niet helemaal het van je, maar dat laat ik liever over aan de echte experts..
      The things you own, end up owning you

      Comment


      • #4
        Re: Spring.

        Standpunt is weer eens iets anders. We zien tulpen meestal van opzij. Ik wist daarom niet welke bloemen het waren.
        Je zit hier wel met een probleem, dat je rechts zeer veel licht heb(kijk naar de overbelichte delen) en rechts te weinig licht. Dan is het de keus om te kiezen voor welke kant je gaat. Je hebt hier gekozen voor het midden met als resultaat rechts teveel en links te weinig belicht. Komt daarbij de lange sluiterstijd.
        Hier had mischien een spiegel of iets anders dat het licht reflekteerd een oplossing geweest. De scherpte kan ook beter.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment

        Working...
        X