Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allereerste foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • allereerste foto's

    Hallo iedereen

    Heb nu een week een nikon D50 en heb al een beetje geëxperimenteerd. Ik ken er nog niet zo heel veel van, ( heb vroeger altijd met een analoge, redelijk primitieve Nikon getrokken ) maar al doende leert men!
    Hopelijk kan ik wat leren van jullie feedback.

    Tina







    Last edited by tinavg; 8 februari 2009, 20:35.

  • #2
    Re: allereerste foto's

    Ik zie geen foto's...
    Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

    Comment


    • #3
      Re: allereerste foto's

      lukt niet..

      Comment


      • #4
        Re: allereerste foto's

        Foto plaatsen:

        Code:
        [ IMG ] http://afbeelding_url [ /IMG ]
        maar dan zonder de spaties
        Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

        Comment


        • #5
          Re: allereerste foto's

          Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.


          Ik dacht dat ik in de vlucht gezien had dat je jouw foto's plaatst vanaf Picasa? Als dat zo is, neem eens een kijkje in bovenstaand topic.

          Comment


          • #6
            Re: allereerste foto's

            nu is het wel gelukt..

            Comment


            • #7
              Re: allereerste foto's

              Geen reacties?

              Comment


              • #8
                Re: allereerste foto's

                Sorry maar ik kan hier niet echt veel positiefs over zeggen.
                Het enige "lichtpuntje" dat ik zie is dat je op de juiste plek scherp gesteld hebt.
                De kat zit veel te dicht op de lens en er is te weinig licht.
                De luchters zeggen me absoluut niets en de kleurzetting is niet goed.
                Buiten goede foto's maken is al niet gemakkelijk maar dit "binnenwerk" kan je denk ik nog niet echt aan.
                Koop een goed boek over fotografie, volg een cursus... maar vooral: veel en blijven oefenen: laat je niet ontmoedigen door mijn hard oordeel! Maar het getuigt altijd van moed als men hier zijn eerste kiekjes durft zetten!
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

                Comment


                • #9
                  Re: allereerste foto's

                  prachtige Venetiaanse luchter!
                  Foto twee vind ik redelijk van compositie, de diagonale lijn tussen die twee gloeipeertjes, de schitteringen op het plafond. Warme sfeervolle kleur.
                  Foto drie is te recht toe recht aan en op de schoonheid van het object gericht. De donkere onderzijde van de luchter trekt bovendien te veel de aandacht.
                  De kat haar mond staat er niet op, dat is jammer. En ze is onderbelicht: haar pels is te grauw.

                  Comment

                  Working...
                  X