Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compositie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Compositie ?

Nog even zitten experimenteren, scherpte en DOF zitten naar mijn gevoel wel goed.
    Maar welke van de twee is de betere qua compositie, of wat kan er in het algemeen nog beter?
    Als achtergrond heb ik de onderkant van mijn muismat gebruikt. Bij beide is geflitst met een wit blad voor de flits om een softbox effect te bekomen.

Re: Compositie ?

De foto op de tavel vind ik kwa compo niet gelukt omdat ik van mening ben dat een bloem moet vrij opstaan en niet neerliggen.
    De andere foto vind ik de scherpte niet goed omdat hier het mooiste van de bloem, het bloemblad of hoe ze het ook noemen, onscherp is.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

ik vind dit wel een geslaagde reeks.en vooral die wat op de muismat ligt.jmdetre.be trekt niets anders dan bloemen voor winkels,en die liggen ook meer dan dat ze staan.hangt van de situatie af.5in de analoge tijd gebruikte we een scheerspiegel voor extra licht te geven,en ik doe dat nu soms nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        ik vind dit wel een geslaagde reeks.en vooral die wat op de muismat ligt.jmdetre.be trekt niets anders dan bloemen voor winkels,en die liggen ook meer dan dat ze staan.hangt van de situatie af.5in de analoge tijd gebruikte we een scheerspiegel voor extra licht te geven,en ik doe dat nu soms nog.
        Ik zeg niet dat alle bloemen moeten staan om gefotografeerd te worden maar dan vind ik dat er tenminste de meeldraden zichtbaar zouden zijn, dat de tip van de bloem niet geplooid is en dat niet de onaantrekkelijke zijkant is gefotografeerd.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
        X