Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Domein Ziekenhuis Pellenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Domein Ziekenhuis Pellenberg

Deze heb uitgezoomd tijdens de belichting

Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Re: Domein Ziekenhuis Pellenberg

persoonlijk vindt ik 1 maar niks, maar toch een goede poging om een effect te creëren.

2 vindt ik zeer goed van kleur en scherpte, alleen vindt ik het jammer dat ie een tikkeltje scheef staat en dat de liker benedenhoek zo rommelig is.

grt,
    Raf
    Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Ik vind dit toch een leuk probeersel. Ik moet wel toegeven dat ik er al fraaiere dingen van gezien heb, maar die waren dan 's avonds of 's nachts gemaakt, zodat er meer controle was op de sluitertijd. M.a.w. na het nemen van een juist belichte foto en de juiste sluitertijd bepaald te hebben, wordt de foto getimed. Resultaat is dan dat je het gebouw er nog volledig scherp op ziet staan en dan kan je nog opteren voor enkel lijnen, of nog eens het gebouw er in 't groot op.

De tweede foto is ook goed van kleur, goed belicht en heeft diepte. Toch iets minder struikgewas op de voorgrond, zodat het zicht naar het onderwerp niet belemmerd is en nog even rechtzetten. Da's hier makkelijk... spiegelingen staan altijd recht boven elkaar.

Comment

De eerste vind ik toch ook leuk uitgedraaid, vooral omdat het effect technisch in orde is en dit eens op een ongewoon onderwerp wordt toegepast.
        Voor de rest sluit ik me aan bij de commentaar dat de linkerbenedenhoek een beetje te druk is, en je de foto misschien nog eens recht kan maken. Het gebouw komt er echter heel goed uit, veel volume en kleur.
        Mooie foto's! Vooral de eerste vind ik zeer creatief!
        Flickr

Comment

Mooi tunneleffect maar bij het verkeerde concept toch goed gedaan. 2de foto is schitterend.

Comment

Working...
          X