Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
helleketelbos
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: helleketelbos
Crop rechts een stuk af tot en met de middelste paal ter hoogte van de boom.
Van onder ook mischien een stukje af
Een kader rond en tegen de muur.
Dit is één van de beste HDR bewerkingen die ik hier ben tegen gekomen.
Daarom ga ik ze ook niet in detail bekijken.
Het is zoals met make up je mag het gebruiken maar je mag de make up niet zien of beter gezegd hij mag niet opvallen en daar ben je grandioos in geslaagd. Zo wil ik er nog meer zien
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Omdat deze foto dan toch misschien in de smaak kan vallen heb ik die wat opnieuw bewerkt (gecropped). Hopelijk beter nu?
Bedankt alvast voor de reacties,
BB.
Comment
-
Je kan best het origineel laten staan dan kan men vergelijken.
Ik denk dat deze beter is maar de originele zie ik nu niet natuurlijkWat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment
-
-
Ik vind het een geslaagde foto. Hij zou van mij zeker niet in de beginnershoek hoeven.
Comment
-
Mooie foto voor in de beginnershoek hoor.
Ben in die streek opgegroeid (Sint-Jan-Ter Biezen), je bent achteraf toch eentje gaan drinken in het Sparhof of in De Katteman?ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Ik dacht al, wat leuteren ze hier over de centrale positie van het onderwerp, om dan verder te lezen dat ik hier naar de aangepaste versie zit te kijken. Nu kan ik natuurlijk
niet vergelijken. Mooie, sutbtiele HDR.Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Comment
-
-
We hebben NIKS aan de eerste commentaren als je het origineel weghaalt!
Mooi onderwerp en goed in beeld gebracht.
De lucht is inderdaad een raar geval waarvan ik niet goed weet wat ik er moet van denken: zijn dit regenstriemen of een "fout" in de bewerking?Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDoor de lelijke, grijze vegen in de lucht, is deze HDR voor mij compleet mislukt.
Ik ben ook van deze mening..Niet echt kapot van de compo omdat het huis te centraal ligt. Tja smaken verschillen en als dit niets uitmaakt voor je?
Comment
-
houwen zo, alleen die boom naast het huisje weghalen, verstoort de hele compo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment